barf voor hond

• Ellesje

Beste mensen, ik lees hier regelmatig mee, maar plaats niet zo vaak een berichtje. Een buitenlandse collega-kattenliefhebber heeft een 12jarige labrador uit het asiel gehaald en las op FB dat de hond geen brokken wil eten, maar tot nu toe alleen hamburger met rijst en ei op had. Is op zich goed gezond, maar heeft wat last van zijn tanden en zijn heupen! Hebben jullie misschien engelstalige sites over barfen, want volgens mij zitten hier wel een paar barfers toch? Hopelijk kunnen jullie helpen!

• Xandra B.

Ellesje,een 12-jarige labrador die last van z`n heupen heeft zal niet genezen door welk dieet dan ook,

maar het gebit kan wel verbeteren.

Type in bij Google; Ian Billinghurst en/of Tom Lonsdale dan kom je vanzelf hun engelstalige websites tegen.

• Ellesje

Hé Xandra, het is ook niet zozeer dat íe beter moet worden, maar meer dat hij werkelijk niets of weinig anders wilde eten en bovendien wil ze dat lieve oudje hopelijk nog een paar toffe jaren geven. Ik heb haar de tips doorgegeven dus hopelijk heeft ze er wat aan. Bedankt voor de info!

• karin R

engelstalige sites ken ik niet, wel staan er op de diverse fora engelstalige info, daar kan ze zich inlezen.

belangrijk ook om te weten is waar ze aan kan komen qua rauw voer.

In buitenland is lang niet alles verkrijgbaar nl.

laat haar maar vast beginnen met van alles en nog wat aan rauw, behalve varkensvlees, dit is niet volgens de “regels van Bartje” maar nog altijd beter dan hamburgers, die mag ie op z'n verjaardag wel weer:D