Experimentje

• Christiane Dammann(chrisd.)

Hoi leutjes,weet niet of het mag…..ik denk maar zo…..het zijn wel dierfoto's,dan zou het moeten mogen,toch.

Ik ben even aan het proberen geslagen met een stel fotobewerkings progammatjes.Hoe vinden jullie Deze?

Of Deze:
    Of Deze:
    of deze:
    of

ik heb er nog een stel maar deze vond ik het mooist.

ik heb dit ook experimenteel mee zitten spelen en zo geleerd.

En weten jullie wat!: :o ik kan nog niet ineens een Banner maken :(

Dus als iemand dat hier weet,mag die mij dat even uitleggen.via mijn E-mail op aanvraag verkrijgbaar.

Liefs Chrisd.

• <Elysa>

Weer zo goed van jou zeg! (tu)

Ik vind ze allemaal leuk maar die wanted vind ik het leukste..:D

• majo

Leuk gedaan joh. Ik doe het je niet na hoor.

Dank julie wel.Toch leuk,dat het door jullie goedgekeurt is.ben er zelf ook een beetje trots op.:)o

Ja Elysa,die wandet vond ik eigendlijk ook de beste.Miss. maak ik daar een Avator van voor op het rottieforum waar ik ook op zit.

Liefs Chrisd.

• <Elysa>

Wat is nou eigenlijk een Avator? :S

Zoals je ziet heb ik nergens verstand van… maar dan kun jij zo'n Avator toch ook op dit dierenprikbord zetten?! B)

• Xandra B.

Ze bedoeld een avatar. Dat is een klein foto`tje of plaatje,die je onder/naast je (nick)naam op een forum plaatst.

• <Elysa>

Oh das leuk..Bedankt Xandra voor je uitleg, als we jou toch niet hadden…8-)

(tu) Hi Hi San,je was me weer voor.En je hebt het uitstekend uitgelegt.Hoef ik nix meer aan toe tevoegen.Onze eigenste professortje San.

ik had eigendlijk de uitleg erbij moeten schrijven.Maar ik dacht dat Elysa wist wat een Avatar was.

Geeft nix Elyse,toen ik voor het eerst op the forums en prikkies kwam,kon ik nog niet ineens hollands schrijfen,heb ik ook van jullie en van forums geleerd,door af te kijken hoe jullie schrijfen.En dat foto's bewerken en b.v.b.een Avatar maaken heb ik ook zolang zitten klunsen totdat het lukte.

Maar weet je wat,kijk:

dit is nou een Avatar,of dit:
    Dit is mijn kleine Titaan,die te vroeg overleed aan een abcees in zijn strotje die aan de luchtpijp vast zat een levensgevaarlijk was om te opereeren.

Dan weet je zeker ook niet wat een Banner is,nou dat is dat ding:

Zo'n ding staad geheel onder je eigen post altijd als je wat geschreven hebt op forum's.Deze heefd iemand voor mij gemaakt,want ik weet nog steeds nie hoe je een Banner maakt.Maar ik geef nie op ga eer ook mee aan de slag en kom ik er nie uit dan vraag ik wel iemand,die het Wel kan en gelijk uitleg over hoe het werkt,en dan maar zolang weer spelen,totdat het ook met die Banner lukt.

Liefs Chrisd.

Schreef:

——————————————————-

> Wat is nou eigenlijk een Avator? :S

>

> Zoals je ziet heb ik nergens verstand van… maar

> dan kun jij zo'n Avator toch ook op dit

> dierenprikbord zetten?! B)

• <Elysa>

Leuk allemaal maar voor mij zijn het gewoon fototjes maar wel hele leuke. Maar eerlijk gezegd heb ik er het geduld ook niet voor om dat soort dingen te leren, maar heel erg bedankt voor al die fototjes en die uitleg erbij..