OT

• karin R

Stiekum toch gekeken. Wat een lief plaatje *smelt smelt*

Waarom mogen wij niet kijken?

• Christiane Dammann(chrisd.)

Aaah lief Elysa,kijk jij snapt het wel.(tu)

Liefs Chrisd.

Hi Hi Karin,heb je het plaatje goed bekeken?de Poes houd een oogje dicht van de pup,dus stikkum kijken mag.Lief he.

Hey even wat anders.Kom eens op bezoek op mijn hyves:htt://chrisda.hyves.nl.is leuk jo.

Liefs Chrisd.

• Gigi V

Hallo alemaal,

Ik heb een vraag buiten de thema.

Ik heb zelf geen hond of kat….ik ben wel gek op die beesjes…maar ik vind het zielig om een poes of hond te nemen die de hele dag alleen moet zijn (ik met mijn man werken full time).

Maar goed mijn boer is geintereseerd in de dieetische voer PRO-VET.( tegen overgewicht/ neerproblemen/ voor beter mobiliteit ezv)

Ik wou jullie graag vragen of iemend ervring met deze voer heef?

Geeft deze goede resultaten? en is deze geliefd…ik bedoel …eet de kat/hond deze wel lang of is deze na een paar keertjes…out of the menu?

Alvast hartelijk bedankt voor jullie hulp

Groetjes,Gigi

• <Elysa>

Iedereen mag kijken hoor (kan ik toch niet tegen houden):D maar ik zei dat omdat ons rattenvrouwtje had gezegd dat zij niet meer kijkt op deze OT B)

• <Elysa>

Ja ik ben wel blond maar d.blondT hahaha

Schreef:

——————————————————-

> Ja ik ben wel blond maar d.blondT hahaha

• majo

Als je bovenaan in de zwarte balk kijkt, kun je zien “nieuw bericht”.

Als ik jou was zou ik over je vraag een nieuw bericht maken. Krijg je denk meer reakties;)

Zelf ken ik het merk niet. Ik geef mijn honden rauw vlees.

• <Elysa>

Mijn ene kat heeft ook overgewicht en die krijgt dieet voer en mijn andere kat heeft nierproblemen en die krijgt ook een speciaal dieet,en dat koop ik bij mijn dierenarts, maar duur is het wel maar dat ter zijde, maar van PRO-VET heb ik nog nooit gehoord dus ik ben ook wel benieuwd of iemand hier wel eens van heeft gehoord..