Help ChrisD!

• <Elysa>

Hoi ChrisD, weet jij ook de betekenis van de naam Lambodar?

• Christiane Dammann(chrisd.)

Xandra B. Schreef:

——————————————————-

> Geweldig Chris,bedankt!

> En ik zal zeker laten weten wat het geworden is!

• Christiane Dammann(chrisd.)

Tja Elysa,als je Lambodar schrijft?….in oud cherokee's of tewel de dialect,die ik geleerd heb van mijn Vader en mijn vader weer van zijn vader heet dat:Lamboedjajr(Spreek:Lambudjaer) en betekend in vere zin: herser der goedheid.Dus ik weet niet echt of je dat bedoeld.

Even ter verduideling:Het Cherokee's komt van het oud egytisch vandaan en zover terug kan ik echt niet.Kan jullie alleen maar helpen wat ik mee heb gekregen van mijn vader.

Liefs Chrisd.

• <Elysa>

De naam Lambodar had ik gevonden toen ik op google ff keek om te kijken of er Indaanse namen op staan want daar vroeg Xandra om, dus ik weet alleen dat het Indiaans is en meer weet ik daar ook niet van, dus daarom vroeg ik dat aan jou maar Xandra vindt die naam maar niks dus die naam wordt het toch niet voor een hengst..

• Xandra B.

Nou niks…..dat wil ik nou ook weer niet zeggen.

Het was alleen,dat toen ik er op ging Googlen,ik er toen achter kwam dat het geen IndiaaNse naam maar een Indiase (Sanskriet India) naam zou zijn.

• Xandra B.

Het verbaast mij,dat de Cherokee-taal uit het oude Egypte komt.

Hoe is dat dan gegaan?

Indianen zijn toch het oervolk van Noord-Amerika? Egypte ligt toch in een heel ander werelddeel!

• <Elysa>

En toch is het een IndiaaNse hoor maar ja maakt niet uit wie er gelijk heeft, ik weet de betekenis er niet van en dat wilde jij er wel bij hebben, toch?

• Xandra B.

Yep!

• karin R

Ook ik google-de op indiaaNse namen maar google denkt: ach die ene letterB)

• Xandra B.

Een wereld(deel) van verschil dus! :(