lekker warm

• majo

Hebben ze geen leuke jasjes om ze warm te houden?

Nappie vind het maar niets, dat jasje, maar Toon zou hem het liefst de hele dag aanhouden.

Gaat mooi niet door, want hij ligt al de hele dag onder een dekbedje. Word anders wel erg warm lijkt me.

Maar we liggen in een deuk als het jasje tevoorschijn komt. Normaal is het een klein worstelpartijtje om hem

de halsband om te krijgen. Hij vind nog steeds dat zijn pootje er tussen moet hihihi. (blijft een pup wat dat betreft)

maar voor het jasje staat hij stokstijf stil. Behalve zijn staartje dan. Hij kwispelt hem zowat van zijn kont af haha.

Echt geweldig om te zien.

• Xandra B.

Hahahahaha,prachtig!

Eros vind het ook lekker om een jasje aan te krijgen,hoor!

• <Elysa>

Oh wat leuk om ze zo te zien lopen in de sneeuw naast elkaar, ze zakken er helemaal in weg :) maar ik heb wel eens gehoord dat teckels vreselijk eigenwijs zijn en dat ze slecht luisteren is dat ook echt zo of is dat een fabeltje?

• majo

Nou, ze zijn wel echt eigenwijs ja.

Maar, ze zijn ook verschrikkelijk slim. En je kunt ze echt wel leren luisteren hoor.

T kost alleen wat moeite haha.

Toon luisterd best wel aardig voor een teckel.

En Nappie is een mixje, en die luisterd echt heel erg goed.

• majo

haha, grappig is dat he? Je ziet ze echt veranderen in modelletjes hihi

• Xandra B.

Ik ben ook niet het type om dieren kleertjes aan te trekken,maar ik moet wel om de reactie van Eros lachen.

Ik zeg altijd,ja Eros is technisch gezien een hond,maar…..

• majo

:D

• <Elysa>

Nou zo zie je maar weer dat je niet alle teckels over één kam kunt scheren..:)

• karin R

Behalve wanneer ze m'n katten in het vizier hebben:D

Maar voor de rest doen ze het best goedniet teveel ophemelen, krijg ik het weer te horen

• majo

Inderdaad, ze doen het best goed. Lees ik evengoed wel hoor, al streep je het door whaha.

Enne, zie jij eerst maar eens die springveren van die van jou eruit te halen hihi

Maar die doet het ook best wel aardig