Blinde maffe Eros

• Xandra B.

Hij zal af en toe best pijn hebben als hij weer eens ergens tegen aan geknald is,hoor.

Maar goed,dat is dan van voorbijgaande aard.

Maar pijn hoeft niet alleen een criterium zijn om een dier in te laten slapen.

De geestelijke gezondheid telt ook mee. En dat telt voor Eros op dit moment.

• <Elysa>

Ja gezondheid telt natuurlijk ook maar als een dier pijn heeft en er zou niks meer aan te doen zijn dan liet ik hem toch echt inslapen hoor, al was ik nog zo gek op dat dier want pijn dat gun je toch niemand! Maar dat geldt niet voor jouw Eros, ik bedoel dit in het algemeen..

• Xandra B.

Uiteraard laat je een dier met uitzichtloze pijn inslapen!

Maar er zijn meer redenen om een dier in te willen laten slapen.

Als het voor een dier niet meer leuk is,dan moet je er een punt achter zetten.

• <Elysa>

Juist ja, zo denk ik er dus ook over.

• Christiane Dammann(chrisd.)

Hoi Xan.Heb je deze situatie eens met een andere Da besproken?

Miss kan die dan je een eerlijk of objectieve raad geven,wand zo kom je ook niet verder.Jij voeld je er ook niet zo goed bij en je bent uiteraard ook onzeker,wat je hiermee aan moet.is het eerlijk tegenover Eros?is het eerlijk tegenover jou? dus dit is een eigendlijke Opinie voor een onpartijdige Da.

veel sterkte met je Erosje.

Liefs Chrisd.

• Xandra B.

Aan de mening van een dierenarts hecht ik niet zo veel waarde,want hij kent Eros ook niet echt goed.

Voor mij is het veel belangrijker om te weten of een dierenarts bereid is om mee te werken als ik het genoeg vind.

Tja daar heb je ook weer zo'n punt.Ik dacht toch wel als je aan een Da.je verhaal doed,en men ziet,dat Erosje erg ongelukkig is en jij vind het genoeg,dan denk ik toch wel dat een Da er nix heefd in te brengen en jou wensen ten opzichte van Eros moet respecteren mits het alleen ten goede voor eros is.Tís een moeilijke kwestie zo.

Hou je haaks en een dikke

voor Erosje.

Liefs Chrisd.

• Xandra B.

Een dierenarts zal niet zo gauw een verder lichamelijk gezonde hond inslapen.

Veeartsen gaan er wat makkelijker mee om.

Ben niet geheel met je eens.Als wij in de Delta-klinic een dier binnen krijgen,waarvan een onkwalitatief levendje in het verschiet zit,word er toch(alleen op verzoek van eigenaar)serieus over nagedacht en mag zo'n dier gaan slapen.Let wel,dan hebben we het over een niet kwalitatief leven van de hond.Dus in deze word dan wel eerst aan de hond gedacht.

Liefs Chrisd.

• Xandra B.

Maar wie bepaalt of het leven van een hond kwalitatief genoeg is of niet?

Daar kunnen eigenaar en dierenarts in mening verschillen!

En wie beslist dan?