Speuren

• karin R

is er iemand die speurt met z'n hond of er veel van weet?

Ik wil dat met Shanty gaan doen, in huis doet ze dat best leuk met een stukje worst in een doos met gaatjes.

ze zoekt dan echt de hele kamer door tot ze het ruikt (of het doosje ziet)

Maar lessen zijn best duur (rond de 40 euro per uur) dus ik zou graag tips hebben om dit zelf te doen.

helaas kan m'n gezondheid het niet aan om behendigheid te gaan doen, ze zou zeker goed scoren, supersnel en -slim.

zowiezo werkt ze graag voor je, je moet haar echt bezig houden want ze heeft enorm veel energie

maar hoe dan ook, het kneuterige werk vind ze ook al heel erg leuk dus……………………..

• Xandra B.

Ik zou zeggen; Google je helemaal suf! ;)

• karin R

idd gedaan.

maar het is leuk om ervaringsdeskundigen te lezen.

Gisteren wel een leuk filmpje gezien, helaas moet je wel met z'n 2en zijn.

Voorlopig dan maar op z'n Jan-boeren-fluitjes, ook leuk.

ik b en nu bezig om haar naar 1 spoor te laten zoeken, kaas in de ene doos, handen wassen, dan worst in de andere doos en de lucht aan je handen laten zitten, het is zo leuk te zien hoe ze de hele kamer doorzoekt.

• majo

Neem iemand mee het park in, en laat die uit het zicht van die doosjes verstoppen. Is moeilijker zoeken omdat er nog zoveel meer luchtjes zijn daar.

• karin R

Dat is het em nu juist, wie gaat er mee? de kids niet iig, geen zinnnnnnnnnnnnnnnnnn:( etterbakkies

Maar eh, jij bied je aan begrijp ik?

• <Elysa>

Oh misschien wil je zus wel mee en anders was ik wel met je meegegaan maar je woont niet bij mij in de buurt dus dat is lastig :S

Maar ik deed dat ook altijd met mijn eerste hond, dat was een Duitse Herder, dus ik weet hoe leuk dat is om te doen..:)

• karin R

en???? vertel es hoe je dat deed?

echt met z'n 2en genieten vind ik.

• <Elysa>

Nou ik ging toen ze nog klein was achter een deur staan en dan riep ik haar en daarna toen ze dat door had deed ik dat ook boven terwijl zij nog beneden was en daarna deed ik het buiten achter een boom enzo en als ze me dan vond was ze door het dolle heen van blijdschap en ik natuurlijk ook.:D

• karin R

is idd leuk om te doen, zo hou je ze ook alert tijdens wandelingen, dus nog nuttig ook>:D<