LENTE!!!!!!!!!!

• karin R

Ja hoor, tis lente.

Hier een eend die in een wilg zit te broeden, zo schattig.

bijna niet zichtbaar, Shanty stond tegen de boom aan te ruiken en daardoor keek ik nog eens goed en dit is wat ik zag:

• majo

Ahw, dat is schattigggggggggggggggggggggggggggggggggg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En Shanty had het niet door verder?????

• Xandra B.

Leuke foto!

• karin R

Jawel, ze rook ze al, maar ze kan het net niet zien, te hoog.

ruikt zeker naar haar eten:D

ze opjagen is ook al zo leuk, gisteren haar aangelijnt ivm met pielen, ze sneu anders.

• <Elysa>

Gelukkig dat ie te hoog zat voor Shanty anders hadden wij deze leuke foto niet kunnen zien..B)

Ik heb een bloemenmandje zonder bloemen op me rolluik boven en daar zit nu een tortelduif in te broeden, ze had al meer eieren gelegd maar die vielen steeds stuk op de grond en nu ze in dat mandje zit kan ze lekker blijven broeden..En net onder me raam boven heb ik een vogelhuisje en daar heeft vorig jaar een vogeltje in gebroedt en heb ik ook de jonkies eruit zien vliegen maar nu die tortelduif in dat mandje zit zie ik geen vogeltje meer in dat vogelhuisje….::o

• majo

Vaak slaan vogels een jaar over met broeden in hetzelfde huisje.

Moet zeker dan wat langer luchten ofzo?

• majo

Ja, zou zielig zijn als ze de pieletjes te pakken zou krijgen.

• <Elysa>

http://www.hoezo-kado.nl/images/Aparte_Vogelhuisjes2.jpg

Dit is ook een vogelhuisje leuk he?

• karin R

Hij's leuk, ik ben dol op vogelhuisjes maar duim dat ze niet hier gaan broeden, de katten zouden ervan smullen.

• <Elysa>

Als je het vogelhuisje maar hoog genoeg plaatst dan hebben de katten het nakijken! :D