LENTE!!!!!!!!!!

• <Elysa>

Nee daar kijk ik idd niet naar, al dat gemaakte gedoe..

• majo

Dacht ik al ja:D

Maar Nina zit dus in goede tijden, slechte tijden. En ja, ze is heeeeeeeeeeeeeel erg gemaakt hahaha

• <Elysa>

En daarom kijk ik dus niet want ik vind ze allemaal gemaakt, en niet echt overkomen…Want zoals hun praten zo praat niemand in het echt!

• <Elysa>

Sinds gisteren is het jonge tortelduiffie nergens meer te zien en pa en moe tortel zijn de hele dag aan het roepen en kijken waar het jong is dus volgens mij is het toch uit het mandje gepikt door een grote vogel en meegenomen..Stom ook van moe tortel om het jong alleen te laten…

• karin R

dieren weten vaak beter wat bnodig is voor hun jong als wij, het zal vast nodig zijn geweest.

miss. een zwak dier dat het nooit overleeft zou hebben?

• <Elysa>

Als het een zwak dier geweest was dan hadden ze toch niet steeds geroepen om het jong?

Maar ze zijn het ook alweer vergeten want ze is nu alweer een ei of meerdere eieren aan het uitbroeden..

Ik spak een duivenmelker en die zei dat duiven in het wild veel sneller groot zijn en uitvliegen dan tamme duiven omdat wilde duiven natuurlijk geroofd kunnen worden door andere vogels dus heel misschien is het jong wel uit zichzelf weggevlogen..