Zal een mooie kat geweest zijn ook?
Zie het helemaal voor me, die sneeuwvlokken overal:D
Ja daarom moet je ook nooit die fabeltjes, wat mensen vertellen, geloven want wat ze allemaal over Dobermanns hebben gezegd toen ik zei dat ik er een ging ophalen….Die was trouwens 8 weken oud toen ik hem adopteerde en de tweede was nog maar 7 weken dat was eigenlijk veel te jong om bij z'n moeder vandaan gehaald te worden maar de fokker, wat eigenlijk geen echte fokker was, omdat hij zijn teef voor één keer wilde laten dekken, die zei dus dat zijn moeder de jonkies verstootte. En na mijn eerste Dobermann heb ik nog een tweede Dobermann gehad, de eerste werd maar 6 jaar maar de tweede gelukkig ook ruim 11 net als me eerste hond dus de Duitse Herder. Dat was trouwens een teef en de Dober's waren reuen..B) Maar alle drie waren het geweldig lieve honden.
Sorry Karin dit gaat niet alleen over me eerste huisdier…B)-
Die fabeltjes geloofde ik toch al nooit. Vind eigenlijk alle honden wel leuk. De een is hooguit wat moeilijker op te voeden als de ander.
Het ras dat het meest schijnt te bijten van alle rassen wereldwijd, die heb ik in huis trouwens. Das de teckel, dat lieve kleine hondje:D
Maar die van ons doet dat niet hoor. Das ook een heel erg lief exemplaar gelukkig.
Nu je het toch over een teckel hebt, zo kwam ik eens bij iemand op visite en die had ook een teckel en meteen toen de deur open gedaan werd om me binnen te laten sprong die tegen me op en toen ik hem wilde aaien kreeg ik meteen een beet in me hand, “dat heeft ie nog nooit gedaan”zei hij toen en toen zei ik; “net als die reclame zeker” maar die man was wel erg ziek en misschien verdedigde die teckel zijn baasje wel…
Dat zou goed mogelijk zijn, dat hij zijn baasje verdedigde. Ze zijn erg baasaanhankelijk. Zitten het liefst de hele dag op schoot of vlak naast je. Heb hier zelfs naast mijn buro een extra stoel staan waar Toon op kan liggen hihi. Anders begint ie te piepen dat ik bij hem op de bank moet whaha.
Vind het zelf wel schattig eigenlijk.
Toon vind onbekende mensen wel een klein beetje eng. Maar als ze nou even door de knietjes gaan, dan kan ie even voorzichtig snuffen, en daarna is het dan meestal goed. Zo niet, verschuilt ie zich veilig achter Nappie, want die is voor de duvel nog niet bang:D
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?