ze houd wel van honden, maar ze snapt niet hoe het werkt bij een hond, laat bv rustig een trekspelletje winnen, ook als de hond bezig is om hoger in rang te komen.
dat heeft ze domweg niet door, maar ze is allerliefst voor ze.
nee, de bench werkte niet dus daar was ik snel klaar mee.
wat nu vrij goed werkt: ik ga voor haar staan en laat haar zitten en “blijf” ondanks alle opwinding doet ze dat wel heel netjes, soms moet ik haar nog een keer corrigeren maar dan lukt het wel.
Ik wacht met een deskundige nog heel even, duim dat ze snel loops wordt en gecastreed kan worden.
en de gedragsdeskundige hier, daar ga ik niet meer heen, de hondenschool adviseerde hetzelfde trouwens, als ik dan zei dat het niet werkte dan was het: volhouden!
tja, ik mag dan stronteigenwijs zijn maar het werkte echt niet dus kap ik ermee.
ga ook niet meer naar die hondenschool, bij Boef lieten ze het ook afweten toen ie steeds maar wegliep(terug lokken met iets lekkers, nou al jhad ik een hele kip bij me dan kwam ie nog niet), ja, het gaat fout, maar wat moet ik dan veranderen? daarvoor ga ik naar een hondenschool, dat zit en af kan ik zelf wel leren.
Maar juist waar je iets fout doet en het zelf niet ziet, daarvoor ga ik.
Ja dat klopt natuurlijk, want ik ging wel eens op handen en voeten achter m'n 2 de hond aan en die kon daar niet goed tegen en dan draaide hij het spelletje om en kwam hij achter mij aan maar ik was dan natuurlijk niet snel genoeg en als ik niet uitkeek dan beet ie in me hielen en dan moest ik echt eerst opstaan en dan luisterde hij pas, maar dat was dan ook een felle Dober…..
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?