Giftig

• Christiane Dammann(chrisd.)

hallooooow Luitjes,dit is even belangrijk voor mensen met honden en katen!!!

BELANGERIJKE iNFO : Het laatste antiparasitaire produkt van FRONTLINE heet CERTIFECT en is zeer gevaarlijk, nogmaals wil ik u afraden om het te kopen ook al raad uw dierenarts het u aan als zijnde een mirakel produkt met 90% kans dat het goed werkt… Behalve dat Isabelle Martet (eigenares van Fénix) en nog een aantal andere klanten die me gisteren hebben gebeld bijna hun aussie kwijt waren. Deze laatste klant gebruikte het voor haar twee aussies en haar twee huskies en enkele uren later zat ze bij de dierenarts hopende op een tegengif. NEUROLOGISCHE PROBLEMEN KWAMEN HEEL SNEL OP: KWIJLEN, VERLAMDE LIPPEN, DESORIENTATIE, APATISCH GEDRAG EN ZELFS DAT DE HOND ZIJN BAAS NIET MEER HERKEND!!! VERWITTIG UW DIERENARTS OVER HET GEVAAR VAN DIT PRODUKT VOOR HIJ ONZE HONDEN MOET BEGRAVEN OF HEN ONHERSTELBARE NEUROLOGISCHE PROBLEMEN GEEFT; WEES VOORZICHTIG EN DEEL DIT AUB!!!

Kopieer het voor je zelf,heb je het op papier,kan je het niet kwijt raaken en niet vergeten.

Liefs Chrisd.

• karin R

En? hoe liep het af?

overigens komt dit stukje me heel bekend voor, wordt vaak door een “ander merk” de wereld in geholpen, m.a.w. geloof niet alles.

Ken jij deze mensen persoonlijk Chris?

• Christiane Dammann(chrisd.)

Nee niet direct deze mensen,maar WELL een knul,die het zelfde spul voor zijn mix doberman gebruikt heefd.De hond heefd daarna eerst zowat zijn binnenboel eruit gek…..

En zit nu in Utrecht(de hond dan).

Weet verder nog niets.maar die jongen zou me op de hoogte houden als er nieuwe ontwikkelingen waren met zijn hond.

Lifes Chrisd.