Leuk

• P.erna

Wat leuk dat het prikbord er weer is. Kom ook weer eens kijken want iemand was zo lief mij ff in te seinen.

Zal ff kort vertellen wie ik ben en wat voor hond ik ook weer heb.

Ik ben dus erna en mijn hond heet shanty.

Om verwarring te voorkomen zal ik mijn shanty shanty1 noemen.

Shanty is een kruising herder dobermannpinscher en heeft ook het kenmerkende gedrag daarbij.

Pittig hondje maar voor mij geweldig alhoewel we ook onze probleempjes hebben.

Laatst naar een lezing in ahoi geweest van ceasar Milan en heb daar wel het een en ander opgepikt waar ik nu dankbaar gebruik van maak.

Shanty1 is nu 6 jaar oud en ik hoop dat ze bij mij een oude dame mag worden.

Groeten erna

• karin R

Hoi hoi, mot je wel op het goede bordje komen whahaaaa

Eigenlijk had mijn Shanty met een I gemoeten maar ik de gauwigheid had ik de Y al ingevuld, dom dom dom.

dure grap om naar cesar te gaan *slik slik*

• P.erna

Oeps!

• P.erna

Hihi dat naar ceasar Milan gaan was een cadeau van iemand.

We zijn met zijn vieren geweest en hebben genoten ervan.

Sommige dingen werden zo duidelijk uitgelegd wat in een tv programma gewoon niet kan.

Waar ik veel aan had was dat zodra je een commando geeft dan moet je er ook achter staan en willen in je hoofd dat het uitgevoerd word en niet denken van ach ik zeg het wel maar ze doet het toch niet.

En echt dat ze nu mijn gasten met rust laat want ik wijs alleen maar naar haar mand en shanty1 gaat terwijl dat altijd een klein drama was zoals ik dat bij jou ook las Karin.

Groetjes erna

• <Elysa>

Waarom moet zij naar het goede bordje gaan? Dit is een dierenprikbord dus hier mag zij ook vertellen over haar kruizing Dobermann/Duitste Herder.

Zoals ik laatst al had verteld heb ik een Duitse Herder en daarna 2x een Dobermann gehad dus als zij wil kan zij mij ook dingen vragen…:D

• karin R

skat, ze was op zoek naar het hondenprikkie, tuulek mag ze er hier ook dingen over zeggen maar dat is niet wat ze wilde:P

• <Elysa>

Volgens mij zijn ze allemaal naar het hondenprikkie verhuist want hier is de laatste tijd niks meer te beleven! 8-)

• karin R

nee hoor.

op het hondenprikkie komen mensen die hier nooit kwamen, oke, ik dan wel, zuslief ook maar verder………………

Maar stil is het wel, zullen we een boom opzetten?

• majo

Eikenboom, of kastanjeboom?

• <Elysa>

Een Elsenboom!B)-