Aquarium

• P.erna

Eindelijk is mijn verlangen naar een heel groot aquarium uitgekomen.

Ikn

Het is een juwel vision 450 geworden.

Eindelijk had ik het geld bij elkaar gespaart en kon ik hem kopen.

Zitten planten in en de vissen zwemmen al lekker rond en komen nu echt tot hun recht.

Jah ik geniet ervan.

Groetjes erna

• majo

Heb even op google gekeken, t is inderdaad een mooi aquarium

• <Elysa>

Ik kan er altijd heel lang naar kijken en ik word er altijd heel rustig van, eigenlijk is het een stilleven maar dan een bewegende!

• P.erna

Ja zo ervaar ik dat ook.

Eigenlijk ben je een beetje te gast in een wereld waar een mens niet kan leven.

Ik hou al jaren aquarium en ik vind het juist steeds leuker worden.

Groeten erna

• <Elysa>

Wat heb jij voor vissen, zoet of zout water vissen? Of kunnen zoutwatervissen niet overleven in een aquarium? :S Maar duur zijn ze wel he, die vissen?!

• P.erna

Ik heb er tropische vissen in zitten.

Zeewater is voor mij veel te duur

Ik spaar telkens wat geld om een leuk visje of plantje te kopen.

Zo blijft de prijs nog redelijk.

Heb er verschillende soorten algeters in zitten,sumatranen,kardinaaltetra,roodvinwinde,clownbotia, regenboogzalmpjes, en gouramies.

Ook nog een heel eenzame maanvis, frenatis, koperzalmpjes.

Dat was het wel zo,n beetje.

Groetjes erna

• <Elysa>

Als ik het zo lees zal het toch wel een mooie aquarium zijn, want het hoeft echt niet altijd duur te zijn om mooi te zijn..:D

• karin R

Waar is m'n berichtje gebleven?

Ik vind aqua's prachtig maar ik heb geen blauwe vingers, ze gaan dood bij mij, gek genoeg doen de vijvervissen het prima en daar doe ik vrij weinig aan

• P.erna

De aanschaf van her aquarium was behoorlijk aan de prijs en heb ik heel erg lang voor gespaart.

De inhoud is ook best wel prijzig maar ik bepaal zelf of ik iets koop of niet en of ik de centjes heb hiervoor.

Gelukkig had ik nog twee aquariums dus die inhoud heb ik voor de nieuwe gebruikt.

Maar je ik heb nu wel iets staan.

Groeten erna

• majo

Zoutwater kan wel hoor. Heb je wel speciale bak voor nodig, speciale pomp enz. En vooral, een hele dikke bankrekening.

Maar dat is voor mij dan toch nog wel een droom. Prachtig vind ik dat.

Maar voorlopig is onze bak ook leuk. Zal wel eens een keer een foto maken.