Aquarium

• P.erna

Je hebt prachtige screensavers waar je dan is op moet googelen.

Soms liggen ze er ook weleens mooie te koop in de winkel maar er zijn er heel veel gewoon gratis te vinden.

Groetjes erna

• karin R

Wat een rustgevend iets is dat toch, heerlijk!

Dank voor je foto's.

Raar want ooit vond ik aqua's verstikkend werken, ik beeldde me in dat ik onder water leefde, zo benauwd:D

• majo

Sja, je bent gewoon een koude kikker:D

• majo

Wij zeggen altijd dat het een levend schilderij is ;)

• <Elysa>

Dankje voor je tip maar ik heb nu een forest erop staan die steeds verwisseld en dat zijn ook prachtige beelden, en die staan gewoon op me lappie dus betalen is er niet bij, maar daar ben ik een Nederlandse voor hahaha

• P.erna

Als je naar een nano bakje kijkt krijg ik het ook benauwd.

De rest van je leven als vis in dat kleine bakkie en dan nog vaak met veel te veel.

Geen wonder dat er voortdurend nieuwe vissen verkocht kunnen worden want ze krijgen geen kans om oud te worden in zoiets.

Oeps dadelijk draaf ik door hierover maar ja die vreselijke kommen enzo.

Nee ben heel blij met mijn reus in mijn huiskamer en het is heel ontspannend.

Ben nog wel een jaartje ofzo bezig om het te krijgen zoals ik het wil maar dat is het leuke ervan.

Blijft een project en als hij af is vind ik dat waarschijnlijk niet eens leuk.

Mijn buurmeisje heeft van mij een groter aqua gekregen zodat haar visjes wat meer ruimte hebben.

Drie van die dingen was ook wat veel hier dus zo doende was dat geen probleem voor mij.

• majo

Ben het met je eens hoor, ook visjes moeten de ruimte hebben.

Een nano bakje kan wel, maar dan met van die minivisjes erin. Die worden echt niet groter.

Hier bij een aquarium zaak staat er zo één als voorbeeld. Dat kan dan nog wel.

Maar groot is gewoon wel mooier, en volgens mijn lief ook makkelijker. Het houd elkaar

allemaal beter in evenwicht.

• P.erna

Jou lief heeft helemaal gelijk.

Ik word daarin nooit geloofd maar groot is echt veel eenvoudiger.

• P.erna

heb de minivisjes vanavond gezien majo.

Deze heten rasbora, s voor mensen die erop willen googgelen.

Ze zijn prachtig vooral in een heel grote school lijkt mij.

Heb ook volwassen congozalmen gezien en begon nog net niet te kwijlen.

Ben gelukkig alleen thuisgekomen met wat ik kopen wilde.

Heb een heel leuk klein startend bedrijfje gevonden die echt heel voordelig is.

Moest wel een afspraak maken en was pas om 21.30 thuis.

Prachtig wortelhout wat ik mooi samen kan voegen om mangrove idee te maken.

Mijn school maanvissen compleet gemaakt en 5 kuhlis.

De laatsten zie je niet vaak dus als je ze ziet ben ik helemaal happy.

• majo

Kuhlis, je bedoelt die slangetjes? Die hebben wij ook ja.

Wortelhout is prachtig in een groot aquarium trouwens.

Oja, rasbora, mijn lief heeft ze boven in een garnaalbakje erbij zitten. Zijn echt heel grappig en watervlug.

Wij hebben sinds vandeweek wat gekleurde appelslakjes erbij. Blauw, roze, oranje en bruinig. Een jochie van 8

jaar kweekte ze en bood ze aan. Zo leuk. Mijn lief heeft hem de hemel ingeprezen :D