De Heavy Metal Frog;
http://thestickytongue.org/2012/08/30/the-heavy-metal-frog/
Oh wat erg om te lezen maar volgens mij kunnen Ierse wolfshonden niet zo oud worden he want ik heb wel eens gelezen dat ze van de kortst levende honden op één na het korste leven hebben, wie het kortste leven hebben weet ik ff niet meer maar Dobbermann Pinchers staan er ook op, die worden volgens dat lijstje van 10 ook niet zo oud. Mijn eerste was nog maar 6 maar die had botkanker dus die was beter af om hem te laten inslapen maar de tweede werd toch maar mooi ruim 11 jaar dus dat lijstje is ook niet echt betrouwbaar. Hoe oud zijn die van jou geworden? Jij hebt er, als ik het goed heb, drie gehad he?
Maar wat leuk om je weer terug te zien waar was je al die tijd? Ik heb wel eens gedacht; waar zijn al die mensen van toen gebleven zoals jij dus maar er waren er meer, ene René met zijn mooie verhalen en niet te vergeten skywalker die alles altijd beter dacht te weten
Ik was gewoon hier
Er is veel gebeurt in mijn leven en ik ben inmiddels 2 keer oma geworden
Jafar is toen 7 1/2 geworden en Aydan bijna 7
Ik mis mijn honden verschrikkelijk maar werk nu ruim 40 uur, moet wel als gescheiden vrouw
Ik heb in het ziekenhuis gelegen 2 jaar terug 3 hartinfarcten gehad en dan is het belangrijkste even overleven
Nu gaat alles weer goed en dacht ik ik mis Elysa ()
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?