Zo liefffff

• <Elysa>

Dit vind ik zo lief met die welpjes achter hun moeder aan dat ik het niet kan laten om hier op dit prikbord te zetten en jullie mee te laten genieten…:D http://db2.stb.s-msn.com/i/DD/9B9E14E645B8CDBAA64037AAC1A21.jpg

• P.erna

Dat dat goed gaat en er geen bloedbad ontstaat!

Wel leuke foto.

Groeten Erna

• karin R

voor zolang als het duurt.:(

Ik ben blij dat ik er niet naast loop iig:D

Maar dat de jongen achter mama aanhobbelen is geweldig.

• majo

Nou, weet niet zeker of ik dit wel zo leuk vind. T is niet bepaald natuurlijk om een volwassen tijger

naast mensen te zien lopen met haar welpjes erachter.

Ben bang dat dit zo'n toeristisch gedoe is met gedrogeerde dieren. :(

Kijk, in de natuurfilms zie je de welpjes ook achter mama aanhobbelen, vind ik dan weer wel leuk om te zien:)

• arie.j

………….

• akke

Ik denk ook het hier om dierenmishandeling gaat. De welpen zien er ook opvallend mager uit.

Normaal gaan tijgers niet met hun welpen wandelen. Ze nemen ze in de bek als ze naar een nieuwe schuilplaats moeten worden gebracht.

• <Elysa>

Sorry volgens mij hebben jullie gelijk dat dit niet normaal dierengedrag is, ik dacht er verder niet bij na maar nu ik jullie reactie lees sta ik er pas bij stil dat dit niet goed kan zijn..

• majo

Geeft niet hoor. In eerste instantie heb je ook de neiging vertederd te raken. Daarom maken ze hier vaak misbruik van.

Maar door hier dit neer te zetten, kunnen we weer leren van elkaar toch?

• majo

Nou, op een gegeven moment gaat moeder toch echt wel met ze aan de wandel hoor. Ze zullen toch ook een keer

moeten leren jagen enzo he?

Maar over het algemeen doen ze dat niet tussen de mensen in ;)

• Xandra B.

Moeder is waarschijnlijk ook in gevangenschap geboren en opgevoed door één of meerdere mensen.

Of dat zielig is? Ik weet het niet,want we kennen het echte verhaal niet.