Zo liefffff

• majo

Daarom zei ik al, weet niet of ik het leuk vind.

Hoe dan ook, ik vind het wel onverantwoordelijk om het dier zo te laten lopen tussen die mensen.

T blijven wilde dieren.

• <Elysa>

Ja dat is ook weer waar…:)

• <Elysa>

Nee en dat stond er ook niet bij….

• karin R

Hoi, welkom hier.

Zin om je voor te stellen?

hioeft uiteraard niet maar leuk vinbden we het wel.:D

• <Elysa>

Ja dat zou ik ook wel heel leuk vinden..:D

Maar Karin, zie jij dat arie.j er ook weer is? Zal dat de arie.j van toen zijn? Je weet wel, hij is of was een boer….En heb je zijn reactie gelezen daar had ik heel veel aan hahahaha

• Yolanda

Dit is niet in Nederland maar ik denk bij boedistische monniken in Thailand die zeggen tijgers op te vangen in werkelijkheid hoor je van alle kanten dat de tijgers gedrogeerd worden om rustig te blijven zodat ze niets doen.

Triest dus deze foto's want moeders is onder invloed van drugs normaal zou ze zich met klauwen en bek verdedigen als er kleintjes zijn :S

hier een link met meer foto's en onderaan commentaar van mensen die er geweest zijn:

http://www.nrc.nl/inbeeld/2012/04/24/van-prooi-tot-trekpleister-in-serene-tijgertempel/

• karin R

Jaaa, ik zag het.

Toe Arie, doe weer mee.

• Xandra B.

De tijgers waarmee ze spelen zullen niet gedrogeerd zijn,maar de tijgers voor de toeristen-foto zullen wel vetgemest én gedrogeerd zijn. Triest!

Maar je kunt er vergif op innemen als ze in arme landen met beesten zeulen om geld te verdienen,dat er dan gerotzooid is met die dieren. Je maar nooit laten verleiden,anders hou je die ellende in stand.

Ooit ben ik in het amazonegebied geweest waar midden in de mangrove een souvenirwinkeltje was met allerlei dieren waarmee je op de foto kon. Ik heb er toen wel foto`s van gemaakt,maar geen cent achter gelaten.

Ik heb mijn medereizigers erop gewezen dat ze dit in stand zouden houden als men geld zou achterlaten.

De meeste hebben toen ook niets gekocht daar.