Purperkoppen

• P.erna

Nee heus ik begin niet te schelden maar er is een visje wat zo heet.

Ik heb vanmorgen een school purperkoppen gekocht van 20 stuks en 22 meegekregen.

Mijn maanvissen had ik verkocht want ik vond ze mooi maar zo verschrikkelijk saai.

Ik weigerde nog langer naar mijn verder prachtige aqua te kijken want ik viel direct in slaap.

Ik koos er dus voor om de maanvissen als groep te verkopen en een mooie school purperkoppen te kopen en heb alweer uren doorgebracht met het kijken naar de vissen.

Een aquarium moet zijn als een goede film, je blijft kijken.

Ze zijn nog wel wat klein maar met lekker eten groeien ze hard genoeg.

Ik zie de prachtige kleuren en de mooi glanzende schubben.

Jaja leuk visje dus ik geniet weer.

Is ook wel fijn dat ik weer ga genieten want verloor onlangs mijn dierbare Shanty.

Bobbie heeft 2 weken geleden zijn intrede gedaan in dit huishouden.

Nu lopen hier dus rond, ikzelf, Casper, bobbie, Billy en dorus en nog 2 grote aquariums en nog een logeer aqua.

Twee honden en twee katten.

Mvg Erna

• <Elysa>

Als ik het zo lees dan heb je 4 zonen Casper, Bobbie, Billy en Dorus, dan nog 2 honden en 2 katten en 2 aquaria en een logeer aquarium, nou dan zal jij je niet vervelen ook niet als er niet veel te doen is in die aquaria van jou..:D

Maar purperkoppen hebben dus purperkoppen en hoe zien ze er nog meer uit? Zoals je ziet heb ik totaal geen verstand van vissen alleen guppies en goedvissen die ken ik wel en alle bekende vissen maar voor de rest weet ik er dus helemaal geen fluit van af..:S

Maar je hetb al meer hier foto's opgezet dus als je wilt laat eens wat zien van al die beesten die bij jou rondhuppelen.:P

• Erna123

Hahaha ik heb in het geheel geen zonen of dochters maar 2honden en 2 katten die zo heten.

Zal straks ff foto,s plaatsen.

Ik kon mij niet aanmelden want kreeg geen wachtwoord toegestuurd en heb dus anders ingelogd waardoor ik ff anders heet hihhihi

• Erna123

man en vrouw purperkop
    blauwe regenboog
    casper
    bobbie
    dorus
    voetje shanty
    billy
  • Xandra B.

Wat een gezellige foto`s!

• <Elysa>

Hele mooie foto's van je vissen maar vooral van je honden en katten vind ik erg mooi..

• Erna123

Dankje ik vind mijn zonen ook prachtig:-))))))