Mijn lieve kankerhond. (VPRO-Docu)

  • Xandra B.

    http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1350315

    Nouja,jullie weten vast wel hoe ik hierover denk,maar ik wilde het jullie toch laten zien.

  • <Elysa>

    ik moet cookies laten accepteren en daar heb ik geen zin in, dus kan ik je bericht niet lezen…

  • P.erna

    Heb een paar minuten zitten kijken naar het filmpje en toen begon het mij eerlijk gezegd te vervelen.

    Hoe ver mag of moet je gaan met het rekken van een leven.

    Dit vraag ik mij bij mensen ook weleens af maar dat terzijde.

    Is het dier hiermee geholpen of denken we alleen maar aan ons zelf om het dier maar aan je vast te klampen.

    Allemaal overdenkingen maar een antwoord is er eigenlijk niet.

    Groetjes Erna

  • Xandra B.

    Een dier snapt er in ieder geval niets van.

    Het zijn de mensen die geen afstand van hun dier kunnen nemen.

    Ik krijg altijd medelijden met die dieren. En ergens zijn het ook wel zielige mensen.

    Maarja,wie ben ik? ;)

  • <Elysa>

    Jij bent Xandra met een nuchtere kijk op alles, denk ik, :) maar als een dier er zelf geen plezier meer in heeft, om te leven dan MOET je het dier verlossen, zonder aan jezelf te denken, maar ja, dat doen de meeste mensen dus niet, en zo denk ik er ook over bij mensen, die zou je ook meteen uit hun lijden moeten kunnen helpen als er geen hoop op herstel meer is..

  • Xandra B.

    Mijn idee!

  • karin R

    Ik ben er voor gaan zitten maar zette het na een paar minuten van ellende weer uit, arme dieren, chemo voor enkelemaanden winst, nou ja winst………

    zou bij mensen zin kunnen hebben om nog dingen te bespreken, regelen oid.maar honden……………

    tja als je meer om je eigen gevoel geeft dan die van het dier, dan moet je het vooral doen.