De wolf is terug in Nederland!

  • Xandra B.

    http://www.wolveninnederland.nl/wolven/actueel/mogelijke-dode-wolf

    Zal er dan toch een evenwichtig systeem komen in de Oostvaardersplassen,waarin elk jaar duizenden grote dieren een langzame hongerdood moeten sterven?

    Nu de mensen nog inprenten dat ze de wolf met rust moeten laten en ze weg moeten jagen als ze te dichtbij komen ipv. lokken en voeren.

    Maar ik hou mijn hart vast.

  • <Elysa>

    Dat staat wel vast dat als er echt wolven zouden komen dat de mensen ze dan weer proberen te gaan voeren want dat doen ze toch overal waar ze ook zijn als ze een wild dier zien..

    Maar hoe vind jij dat van dat gestoorde mens met die pony? Heb je dat gehoord en/of gelezen dat is ook niet normaal meer, ik zal maar niet typen wat ik met haar zou doen als ik haar zag en zo denken veel mensen want ze heeft al bedreigingen gehad en of ze die bedreigingen nou wel of niet uitvoeren, als ze er maar van geleerd heeft!

  • karin R

    geweldig dat de wolf terug is, leuke bijkomstigheid, de experts zeiden zelf dat het heel lastig is om het verschil tussen wolf en hond te zien…….

    dus onze honden kunnen gerust hun wolvenmenu eten(:D

    tja, dat echterlijke mens op die pony, zeg maar niets, ik heb er geen goed woord voor over.

    ipv opwindend vind ik het zo dom uitzien.

  • Xandra B.

    Ja,ik heb dat ook gezien. Walgelijk!

  • <Elysa>

    Jullie hebben het zeker ook al gehoord dat het een grap is en dat de wolf helemaal niet terug is in Nederland..

  • Xandra B.

    Ja,WAARSCHIJNLIJK een grap.

    Maar de wolf komt! Wanneer is de vraag,maar hij komt.

  • <Elysa>

    Hoop je dat of weet je dat of denk je dat? :P

  • Xandra B.

    Ik hoop het,maar ik geloof écht dat de wolf weer terug komt in Nederland.

    De omstandigheden zijn er goed genoeg voor.

  • P.erna

    Bij die vrouw met de pony dacht ik dat ik een poosje op haar wilde gaan zitten en dat anderen mij dan liefst een luxe zes gangen diner serveren. Een maaltijd van een paar uur zeg maar. Kijken hoe ze zich daarna voelt. Ik hoop dat er al wolven rondlopen en dat dat onbekend blijft. Groetjes Erna

  • <Elysa>

    Ik hoop ook dat er wolven rondlopen en dat die dan die vrouw te grazen nemen..8-)