Karin,waar ben je?

  • Xandra B.

    Ik heb je al een mail gestuurd,maar je reageert niet.

    Misschien een nieuw e-mailadres?

    Of is er wat anders aan de hand?

  • <Elysa>

    We hebben idd al een hele tijd niks van Karin gelezen want er is weer allerlei SPAM te lezen hier op dit dieren prikbord…8-)

  • <Elysa>

    http://db2.stb.s-msn.com/i/AB/B067E75097A79F2169ED9A5D6FC8A_h450_w598_m2_q90_ceBXtjfqG.jpg

    Dit is het grootste konijn van Groot-Brittannië en hij weegt 25 kilo.

  • Xandra B.

    Dit is geen Vlaamse reus,maar een Duitse reus.

    Maar 25kg. is wel héél erg veel.

  • <Elysa>

    Welk land het konijn vandaan komt dat staat er niet bij :)

    Nog ff en het is weer kerst dan eet ik wel een Vlaams konijn maar die zal zeker denk ik geen 25 kilo wegen.. :D

  • Xandra B.

    Groot Brittanië,toch?

    En ik eet het hele jaar door konijn.

    Toevallig vanavond stoofpotje gemaakt door een vriendin. :D

  • <Elysa>

    Ja in Groot Brittannië is het het grootste konijn maar je zegt toch niet een Groot brittanie konijn?! Maar een Vlaamse reus komt ook niet altijd uit Belgie maar daar zeg je wel Vlaamse tegen..

    Een konijn is toch niet het hele jaar door te koop? Wel bij particulieren natuurlijk maar toch niet in de winkels?

  • Xandra B.

    Om het nog een beetje ingewikkelder te maken; de British Giant bestaat! (:P)

    Maar ook deze stamt af van de Vlaamse reus.

    Konijnen zijn (bijna) overal het hele jaar te koop.

    Maar ondertussen nog steeds geen Karin!

    Ik hoop niet dat er iets ernstig is met haar. :S

  • <Elysa>

    Een British Giant is die groter of kleiner dan een Vlaamse reus en zijn die hier in Nederland ook te koop?

    Als je op Karin haar naam klikt dan zie je dat ze in Augustus voor het laatst ergens heeft geprikt dus ik begin me nu ook wel zorgen om haar te maken en het is niks voor haar om niet op een mail te reageren…

  • Xandra B.

    De British Giant weegt ongeveer 6kg. bij volwassenheid en de Vlaamse reus 6-7,5kg,maar je hebt uitschieters naar 10kg.

    Ik denk niet dat de British Giant hier in Nederland gefokt wordt,want het voegt niets toe omdat de British Giant van de Vlaamse reus afstamt.

    Helaas heb ik geen telefoonnummer meer van Karin.

    (die zit in mijn oude mobiel opgeslagen waar ik geen toegang meer in heb)

    Misschien dat Co Karin wel kan bereiken? Ik heb Co een berichtje gestuurd.