Verontwaardigd

  • Channah

    Ach, wordt er aan je verhaal getwijfeld? En kan je daar niet tegen? Lees de berichten eens goed: er zijn een groot aantal mensen, die het verhaal wel geloven. Ik heb mijn bedenkingen, maar gun je het voordeel van de twijfel, zoals ik al schreef.

    Battle of the sexes? Door mij??? Ik heb wel iets anders (nuttigers) aan mijn hoofd! En waarom is mijn denkwijze raar? Kan je dart motiveren?

    Nog even iets: waarom zijn die homoseksuelen (homofielen klinkt zo vies….) gefrustreerd? Ken je de betekenis van het woord gefrustreerd eigenlijk wel? O.K.: ik geef het je hier: de betekenis van :“frustratie” is “teleurstelling”.

    Door dit soort rare berichten en reacties zoals die van jou raakt een mens wel gefrustreerd: daar hoef je niet homoseksueel voor te zijn!

    Channah

  • John

    Ja daar kan ik me helemaal in vinden !

    Ik kan me heel goed voorstellen dat je zulke uitspraken niet serieus bedoeld.

    En voor de duidelijkheid, ik heb niks tegen homofielen hoor, het kwam volgens mij wel wat grove over wat ik zei.

    Alleen die channah, leeft volgens mij ECHT helemaal in een andere wereld.

    Ik ben echt blij dat ik zulke enge psychotische mensen niet ken.

    Groeten van John.

  • Channah

    Nou John, het wordt hoe langer hoe leuker! In welke “andere” wereld leef ik dan? Volgens mij is er maar één! En daar voel ik mij heel blij en tevreden in.

    En nu al weer een vooroordeel: namelijk tegen psychotische mensen! Die mensen, waarvan ik er volgens jou een van ben, mogen wel blij zijn, dat ze jou niet kennen.

    Weet je eigenlijk wel wat de term “psychotisch” betekent? En heb je dat wel eens meegemaakt, dat iemand waar je van houdt in een psychose terecht komt?

    Denk eerst toch eens een keertje na of kijk in een woordenboek, voordat je woorden opschrijft, waar je de betekenis niet van kent.

    Maar ja, jij hebt je rijbewijs AL! En bent dus minstens AL 18 (of is het tegenwoodig 16?). En zo'n rijbewijs geeft dus blijkbaar ook het recht op het uiten van ongenuanceerde en beledigende opmerkingen aan het adres van mensen met een andere levensinstelling, en met psychiatrische problemen.

    Channah

  • John

    Channah schreef:

    >

    > Nou John, het wordt hoe langer hoe leuker! In welke “andere”

    > wereld leef ik dan? <>

    > Volgens mij is er maar één! En daar voel ik

    > mij heel blij en tevreden in.

    >

    > En nu al weer een vooroordeel: namelijk tegen psychotische

    > mensen! Die mensen, waarvan ik er volgens jou een van ben,

    > mogen wel blij zijn, dat ze jou niet kennen.

    <>

    > Weet je eigenlijk wel wat de term “psychotisch” betekent? En

    > heb je dat wel eens meegemaakt, dat iemand waar je van houdt in

    > een psychose terecht komt? << FREAK >>

    >

    > Denk eerst toch eens een keertje na of kijk in een woordenboek,

    > voordat je woorden opschrijft, waar je de betekenis niet van

    > kent.

    << Kijk hier projecteert ze haar eigen IK op iemand anders.

    Door een woordenboek ter sprake te brengen, speelt ze alsof ze iemand de les leest. Net zoals haar psychiater haar constant corrigeert. Dit hoort bij haar therapie, dan hoopt ze net zo een normaal en evenwichtig persoon als haar psychiater te worden.>>

    >

    > Maar ja, jij hebt je rijbewijs AL! En bent dus minstens AL 18

    > (of is het tegenwoodig 16?). En zo'n rijbewijs geeft dus

    > blijkbaar ook het recht op het uiten van ongenuanceerde en

    > beledigende opmerkingen aan het adres van mensen met een andere

    > levensinstelling, en met psychiatrische problemen.

    << Vooral doorgaan channah, ik hoop dat je ooit nog genezen verklaart zal worden ! >>

    >

    > Channah

    <> Ik wist trouwens niet dat ze TBS-klanten lieten internetten. >>

  • Gandr

    Het is duidelijk. We hebben het nu heel goed kunnen lezen… John… Moeilijk he om aardig te blijven als je een mens tegen komt met kwaliteiten die jij duidelijk NIET bezit. Denk dat ik maar eens een tripje langs de webmaster ga doen… Hoewel aan de andere kant… Schijnbaar heb je hier dan jou bewijs voor het feit dat er op deze pagina niet veel goeds van de grond komt. WAAROM KOM JE DAN NOG TERUG???? Om ruzie te schoppen? Dat gaat je heel goed af hoor. Ga maar lekker door hoor, als jij je zo moet uitleven. Maar ik heb dan wel even een vraag… Ga dat dan lekker even op een pagina doen die daarvoor bestemd is.

    De Ballen!

    Gandr.

  • Pauline1

    En jij vindt het beledigend dat wij jouw verhaal niet geloven. Wie is hier nou een freak. Dit soort dingen kan je niet maken. Het lijkt wel of je een hetse voert tegen Channah. Nou dat gaat je niet lukken. Zij heeft meer medestanders dan jij. @!#$!

  • Andre

    Nou en dit zijn dan die serieuse mensjes….“Wij zijn lekker met meer ,dus krijg je geen kans” nahnahnahnahnah..lekker puh wij zijn sterker ..En dan heb je van die figuren die met het woordenboek op schoot indruk proberen te maken met “dure woorden” …Nou als dit een discusie pagina is ..zullen er toch een aantal mensen moeten veranderen ..want die kunnen absoluut niet tegen kritiek..Als je hier als nieuw opkomt en geeft kritiek..nou dan word je voor alles uitgemaakt..Volgens mij zitten er een behoorlijk zooitje kakkers op die altijd dr zin moeten hebben..van die verwende nesten ..met hun enig diertje die ze van paps en mams mogen hebben is hun knuffeldiertje..Pas maar op dat dat beestje geen muilkorfje om moet..

    En mevr. ‘genuanceerd’ helemaal heeft net het woordje op de basis school geleerd en nu moet iedereen weten dat ze dat kan schrijven ..Maar ze weet helaas niet de betekenis..nou dat komt nog wel hoor meid..

    Nou veel succes met jullie kinder pagina..Zal straks wel drukker worden want dan hebben jullie allemaal vrij van school.

    Vind het wel jammer voor de 1 of 2 wel serieuse mensjes die hier opzitten..

    Is de naam “Babbelcreche”niet beter voor deze pagina….???

    Groeten Homo André

    Ps ..Is dit verhaal wel genuanceerd genoeg..of hebben jullie nog enig twijfel…….

  • Maud

    Ah, wou “spuit 11” ook wat zeggen?

  • Maud

    Heb echt niet aan je verhaal getwijfeld John, wist al wel zeker dat het niet klopte

    :-p

  • bert

    Dat wordt steeds duidelijker

    Bert