Verontwaardigd

  • Kim

    Het enige wat ik gedaan heb is John uitgelegt waarom zijn bericht door sommige betwijfelt werd. En fijn trouwens dat ik zo weinig indruk maak. Dat je niet weet wie ik ben. Dus ik heb niks verkeerd gedaan, alleen uitleg verschaft, en wordt toch af gebrand. Dan kan Martine wel zeggen dat je jezelf goed hebt geformuleerd zonder iemand te kwetsen, maar dat is niet waar want ik ben best wel gekwetst. Thanx!!

  • pascale

    Kop zegt genoeg denk ik.

    Pascale

  • konni

    Hoi allemaal

    Soms zeg je dingen waar je achteraf spijt van hebt,of komt het anders over omdat je het schrijft.

    Laten we nu maar ophouden met dit onderwerp.

    Iedereen zijn eigen mening.

    Er zijn vreemde vrouwen,vreemde mannen,vreemde homosexuelen,travestieten en vreemde dieren.(en nog honderd andere voorbeelden)

    Dat maakt de wereld juist spannend toch?

    Dus nu weer allemaal lief zijn,anders krijg je vast niks onder de kerstboom.

    groetjes konni

  • Kim

    Er was niks aan de hand. Maar iedereen is zo snel op de kast. En gaan zo snel schelden op anderen. Waarom?? ik heb de webmaster een mailtje gestuurd, omdat ik het echt absurd vind wat er gebeurt, de zogenamde liefdevolle mens die andere gaan uitschelden. En voor de zoveelste keer leest niemand goed wat een ander eigenlijk bedoeld. Erg jammer.

  • ferry

    helemaal met je eens Kim…

    Vrede op aarde!!!