Fokken.

  • Saskia

    Hoi ,

    het is alweer een tijdje geleden dat ik hier langskwam.

    Ik heb 2 duitse herders een reu en een teefje en ze hebben allebei

    een stamboom.

    Ik zou graag kleintjes willen hebben, maar hoe pak je zoiets aan en wat komt er allemaal bij kijken ?

  • Math

    Niet veel. Laten rollenbollen. Simpel he?

    Wat had jij dan gedacht?

    Math

  • Johan

    Math stelt het allemaal wat te simpel voor hoor Sas,

    In deze materie kun je het beste als je goede fokvooruitzichten wilt hebben het

    praktisch nadenken.

    En dan ligt het voor de hand dat je aanschouwelijk onderwijs geeft aan je honden.

    Je doet het best als je een ervaren man uitnodigt en met hem verschillende

    wijzen van copulatie zoals die bij honden gebruikelijk is in de praktijk te brengen

    in aanwezigheid van de honden.

    Graag zou ik je hierbij helpen omdat ik een groot liefhebber ben van herders

    vandaar dat ik er graag vrijwillige inspanning voor over heb om de voortplanting van

    deze geweldige honden voorspoedig te laten verlopen:>)))!

  • Saskia

    Nee, dat lukt niet op die manier.

    de reu is namelijk al 2 jaar geleden geholpen, dus zal hij wel een hormoon-injectie moeten krijgen of zo iets dergelijks.

  • Johan

    Beste sas,

    In dat geval nu je bericht dat elementaire delen van de mannelijkheid de reu zijn afgenomen is het wellicht verstandiger dat ik langs kom met mijn eigen reu om alsnog een ander voor te te doen.

    Het neemt vast niet lang tijd in beslag onze reu is heel bij de hand en heeft het vast wel door na 1 of 2 x voor doen:>))

    Saskia schreef:

    >

    > Nee, dat lukt niet op die manier.

    > de reu is namelijk al 2 jaar geleden geholpen, dus zal hij wel

    > een hormoon-injectie moeten krijgen of zo iets dergelijks.

  • pascale

    Ben ik gek, of….. kan een reu die geholpen is nog wel een teefje zwanger maken? nee toch.?? Of heb ik het gewoon niet goed begrepen.

    groetjes Pascale

  • martine

    Lees je wel wat hij schrijft??????? Zo niet, doe nog maar een keer dan, want zijn bedoelingen zijn heel anders dan de jouwe.

    martine

  • Marieke

    Johan, je bent een vuile viezerik, ik hoop dat die enge berichten van je met bijbedoelingen heel snel worden verwijderd, voor vunzigheid zit je hier op de verkeerde pagina!!!!!!!!!!

  • Math

    Welterusten allemaal!!!!!!

    Soms is dit prikbord om je dood te lachen.

    hahahaha ik kom echt niet meer bij.

    Math

  • Math

    Ik ben ook maar een simpel mens.

    Als mijn hond een loopse teef al ruikt is hij niet te houden. Ik heb het hem echt niet voor hoeven te doen hoor!!!

    Als hijn de kans krijgt neukt hij alles wat los en vast loopt althans de teven. Daar zal jouw hond echt wel niet bij nodig zijn.

    Zo simpel is het wel hoor. Toen ik trouwde had ik het ook niet nodig dat mijn vriend effe langs kwam om te vertellen hoe het moet.

    Ook niet om te vertyelklen hoe je kindjes moet maken. Of heb je daar ook iemand bij nodig??

    Ik doe het 2 keer voor de 3e keer mag je het zelf doen???

    Wie is hier simpel??

    Math