Hoi ,
het is alweer een tijdje geleden dat ik hier langskwam.
Ik heb 2 duitse herders een reu en een teefje en ze hebben allebei
een stamboom.
Ik zou graag kleintjes willen hebben, maar hoe pak je zoiets aan en wat komt er allemaal bij kijken ?
Math stelt het allemaal wat te simpel voor hoor Sas,
In deze materie kun je het beste als je goede fokvooruitzichten wilt hebben het
praktisch nadenken.
En dan ligt het voor de hand dat je aanschouwelijk onderwijs geeft aan je honden.
Je doet het best als je een ervaren man uitnodigt en met hem verschillende
wijzen van copulatie zoals die bij honden gebruikelijk is in de praktijk te brengen
in aanwezigheid van de honden.
Graag zou ik je hierbij helpen omdat ik een groot liefhebber ben van herders
vandaar dat ik er graag vrijwillige inspanning voor over heb om de voortplanting van
deze geweldige honden voorspoedig te laten verlopen:>)))!
Beste sas,
In dat geval nu je bericht dat elementaire delen van de mannelijkheid de reu zijn afgenomen is het wellicht verstandiger dat ik langs kom met mijn eigen reu om alsnog een ander voor te te doen.
Het neemt vast niet lang tijd in beslag onze reu is heel bij de hand en heeft het vast wel door na 1 of 2 x voor doen:>))
Saskia schreef:
>
> Nee, dat lukt niet op die manier.
> de reu is namelijk al 2 jaar geleden geholpen, dus zal hij wel
> een hormoon-injectie moeten krijgen of zo iets dergelijks.
Ik ben ook maar een simpel mens.
Als mijn hond een loopse teef al ruikt is hij niet te houden. Ik heb het hem echt niet voor hoeven te doen hoor!!!
Als hijn de kans krijgt neukt hij alles wat los en vast loopt althans de teven. Daar zal jouw hond echt wel niet bij nodig zijn.
Zo simpel is het wel hoor. Toen ik trouwde had ik het ook niet nodig dat mijn vriend effe langs kwam om te vertellen hoe het moet.
Ook niet om te vertyelklen hoe je kindjes moet maken. Of heb je daar ook iemand bij nodig??
Ik doe het 2 keer voor de 3e keer mag je het zelf doen???
Wie is hier simpel??
Math
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?