kerst

  • konni

    Hoi allemaal

    Voor alle huisdieren van de mensen op dit prikborden

    VROLIJK KERSTFEEST en hou ze onder de duim die bazen en bazinnetjes.

    Voor alle baasjes en bazinnetjes,

    Ik wens jullie….

    VEEL LIEFDE,LICHT,WARMTE EN GEZONDHEID

    en een

    SPETTEREND GOED NIEUWJAAR.

    Heel veel groetjes van konni

  • saskia m

    wij wenzen iedereen ook een fantastisch kerstfeest en een perfect 2001 toe.

    groetjes van michel,saskia,jameela,quincy,zaco,tijger,lillie,lyla,sandy,gijs,chiel,tjappo,candy en speedy.

  • Gandr

    Van Juno Jessy Shanti Shalika Shakeela Shaardul Garak Odo Antica Aqueela Tamushi en Pavel iedereen een heeeeeeeeel gelukkig kerstfeest en een knalvrij nieuwjaar! Maak er wat van jongens!

    En van mij de beheerster van deze beesten bende, een hartstikke tof kerstfeest en een rustig nieuwjaar! Dat jullie in het volgende jaar maar een gezond en dierenartsvrij jaar mogen beleven. (Behalve voor de nodige entingen en/of sterilisaties/castraties dan he).

    Groetjes,

    Gandr & beestjes

  • Jennifer)

    Natuurlijk wil ik ook iedereen hele gezellige en warme

    kerstdagen toewensen en een gelukkig en gezond 2001

    voor iedereen en hun lieve, mooie dieren!

    Groetjes van Jennifer, Michel, Femke,Nina,Teddy,Joris, Basil, Thelma& Louise!!

  • Joland@

    ………en dat we allemaal een vegetarisch gerecht op tafel mogen zetten………

    Ik wens dan ook alle dieren fijne feestdagen en een gezond 2001!

  • saskia m

    waarom vegetarisch?

    als je honden en katten hebt ben je nooit 100%vegatarisch,ikzelf trouwens ook niet ik eet bepaalde vleessoorten niet zoals paard,konijn,duif enz.

    maar iedereen moet zelf weten wat hij eet,en waar die voor kiest.

    saskia

  • Math

    Ik zelf ben ook niet vegetarisch. Verre van dat zelfs. Ik respecteer een ander zijn mening die dat wel is.

    Mijn schoonzus is wel vegetarisch gaan eten. Mag ze voor mij. Maar zij was van mening dat haar hond dat ook maar moest gaan doen. Het arme dier kreeg vleesvervangende producten die zijn gezondheid zo ondermijnden dat hij niet meer te redden was. Ik heb haar vaak gezegd dat het idioot was wat ze deed, maar haar opzet was in haar ogen de juiste.

    De vriendin van mijn dochter had een hele waslijst bij zich als ze naar de winkel ging.Daar stonden alle producten op die zogenaamd dieronvriendelijk waren. Ieder produkt dat ze uit een rek haalde werd gecheckt op samenstelling.Geen eieren, geen boter, geen melk, geen kaas.Maar ook geen produkten waar deze bijproducten in verwerkt zitten. Nou ga daar maar aan staan! Winkelen met haar duurde dus een hele ochtend! Ook geen wol, geen zijde.

    Overdrijven is ook een hele kunst.

    Binnenkort is het weer kerstmis. Iedereen maakt zich op om er iets moois van te maken. Nieuw kostuum voor mijnheer, coctailjurkje voor mevrouw. Uiteraard moet mevrouw ook opgemaakt worden. Bedenk beste prikbordsters dat de lippenstift waar jullie mee lopen voor een groot gedeelte bestaat uit plantaardige vetten. De kleur wordt o.a. gehaald uit pigmenten van rode luizen. Het is maar dat u het weet!

    Math

  • martine

    Tjonge jonge, houden we het nu een beetje gezellig of hoe zit het???? Wie zegt dat alle dames op deze site make-up gebruiken en tegenwoordig is er ook erg veel make-up niet getest op dieren. Mag je ondanks dat je dierenliefhebber bent misschien wel gewoon kleren aan, eten en zorgen dat je er een beetje leuk uitziet?? Misschien??? En als ik heel eerlijk ben, dat pigment van die rode luizen vind ik niet zo heeeeeeel erg met uw welnemen. Ik heb nog nooit het nut van muggen, vlooien, teken of luizen gezien, jij wel??????

    Waar het op neerkomt…..

    Heel fijne dagen allemaal, heel goed einde en nog beter begin van het nieuwe jaar, allemaal gezond en met alle vingers, tenen, oren etc. Natuurlijk ook voor alle dieren. Heel veel groetjes, Martine+ partner, Random, Shuffle, Sample, 4 naamloze chinchilla's, 4 slangen en 1 vogelspin.

  • saskia m

    tja math ik vindt dit wel een beetje overdreven,dat iemand vegatarische is kan ik mee 200%indenken en respecteer hun keuze dan ook,maar ik vindt wel dat ik mijn wolle trui aan mag hebben of mijn mape-up mag dragen.

    ik ga voor de volle 100% voor de dieren maar sommige dingen zijn echt te.

    als je mensen helpt die in nood zitten kun je ook niet alle mensen helpen,dus dit geldt ook voor dieren,ik hou er zoveel mogerlijk rekening mee dat alles diervrienderlijke producten zijn maar dit wil helaas niet altijd.

    en als we hier nog verder op door gaan stel ik voor om een nieuw onderwerp te beginnen en niet bij de kerst want dit is wel erg…..

    saskia

  • pascale

    Ben het met Saskia eens. Waarschijnlijk krijg ik nu een hele stroom commentaar, maar buiten dat ik dol op dieren ben, koop ik leren schoenen, wollen truien, schoonmaakmiddel wat ik wil, make-up die ik wil. Kortom wat betreft mijn aankopen kijk ik nergens naar. Oja en ik eet gewoon een lekker stukje vlees met kerst Jolanda.

    Fijne dagen, en een dierrijk 2001 toegewenst van: Pascale, Dylan, ukyo, Rossi, Xena, Molly, Raya, Mika Taxi, Zoltan, Flap en Daisy.