Ik zelf ben ook niet vegetarisch. Verre van dat zelfs. Ik respecteer een ander zijn mening die dat wel is.
Mijn schoonzus is wel vegetarisch gaan eten. Mag ze voor mij. Maar zij was van mening dat haar hond dat ook maar moest gaan doen. Het arme dier kreeg vleesvervangende producten die zijn gezondheid zo ondermijnden dat hij niet meer te redden was. Ik heb haar vaak gezegd dat het idioot was wat ze deed, maar haar opzet was in haar ogen de juiste.
De vriendin van mijn dochter had een hele waslijst bij zich als ze naar de winkel ging.Daar stonden alle producten op die zogenaamd dieronvriendelijk waren. Ieder produkt dat ze uit een rek haalde werd gecheckt op samenstelling.Geen eieren, geen boter, geen melk, geen kaas.Maar ook geen produkten waar deze bijproducten in verwerkt zitten. Nou ga daar maar aan staan! Winkelen met haar duurde dus een hele ochtend! Ook geen wol, geen zijde.
Overdrijven is ook een hele kunst.
Binnenkort is het weer kerstmis. Iedereen maakt zich op om er iets moois van te maken. Nieuw kostuum voor mijnheer, coctailjurkje voor mevrouw. Uiteraard moet mevrouw ook opgemaakt worden. Bedenk beste prikbordsters dat de lippenstift waar jullie mee lopen voor een groot gedeelte bestaat uit plantaardige vetten. De kleur wordt o.a. gehaald uit pigmenten van rode luizen. Het is maar dat u het weet!
Math