Voor Kim (Dorinde)

  • Channah

    Hallo Kim,

    Ik heb eergisteravond heel gezellig met Dorinde zitten praten. Ze vindt het heel leuk, dat jij zo van haar boekjes geniet. Vanavond ga ik onze prikbordcorrespondentie kopieren en naar haar toesturen. Je hoort (leest) het vervolg.

    Groeten van Channah (en Dorinde).

  • Kim

    Welke Kim???? Want ik ken geen Dorinde. Wat voor boekjes??

    Groetjes van Kim

  • pascale

    He Channah,

    als ik me niet vergis, haal je het een beetje doorelkaar, en moet je bericht voor Kim van het kattenprikbord zijn. Of ben ik gek???

    Groetjes Pascale

  • martine

    Als het berichtje van Channah jou niets zegt, weet je dus ook gelijk dat het blijkbaar niet voor jou bedoeld is, maar voor een andere Kim. Er zijn zo links en rechts wel meer mensen met dezelfde namen, kan gebeuren. Niet druk maken dus.

    martine

  • Kim

    Sorry hoor, maar nu ben ik boos. Als of ik een of andere domme bobo ben die zich maar niet druk moet maken. Dat maak ik dus zelf wel uit. En waar maak jij je druk over?? Ik reageerde om duidelijk te maken dat ik het niet was, en er op dit prikbord verder geen Kim schrijft. Of dat is al een tijdje geleden. Dus maak je vooral niet druk over motivaties van andere mensen!!!!!!!

  • pascale

    Nou Kim,

    Heet gebakerd vandaag, de intonatie die jij uit het bericht van Martine haalt, haal ik er niet uit hoor. Zo bedoelde ze het vast niet.

    groetjes pascale

  • Kim

    Nou ja, uh. .. Het kwam op mij zo over van doe niet zo stom, oen. Er zijn meer hondjes die fikkie heten. (om het nog iets met dieren te maken te laten hebben). Maar misschien vergis ik me. Ik ben ook wel pissig omdat ik afspraken met collega's maak en ze gewoon 2 uur met lunch pauze wegblijven en ik alleen in het pand zit.

  • Saskia

    Hoi,

    Pascal, jij doet net alsof ik niet goed met katten om kan gaan.

    Maar ik kreeg plotseling 12 katten door een erving en ze zijn allemaal,

    behalve 3 goed terecht gekomen.

    Dat je dat maar goed onthoud.

    Groetjes,

    Saskia.

  • martine

    tja….

    daar kan ik ook niks aan doen

    martine

  • martine

    ????????

    sorry hoor, ik volg het echt niet meer. Jij dan Pascale??

    martine