Discussies op het prikbord houden!!!

• Pascale

Mallisa de discussie op het prikbord laten a.u.b.

Want ik plaats dit mailtje van jouw aan mij gewoon hier, dan kan iedereen zien hoe kinderachtig je bent.

malissa schreef mij op mijn mail:

wat is er weer met mijn berichtjes??

pleur zelf op.

het prikbord is niet alleen voor jou hoor

malissa

Waarschuwing dus voor iedereen!!!!!!!!!!! “ HET” is weer terug.

groetjes Pascale

• Lara

Hoi Pascale (en anderen),

Als iemand te kinderachtige opmerkingen plaatst, dan kunnen we die beter negeren dan er over gaan discussieren.

Mensen die dit soort berichten met opzet plaatsen, zijn er doorgaans alleen op uit om reacties te krijgen.

Als Malisa voor jou zo'n grote ergernis vormt, dan stel ik voor dat je haar doodzwijgt.

Groetjes,

Lara

PS1. Ik hoop dat de persoonlijkheden achter de diverse namen niet weer een lange discussie op gaan leveren.

PS2. Het is niet slim van me dat ik er toch op in ben gegaan, maar ik kon het gewoon even niet laten.

Sorry

• ineke a

Hoi Lara,

ik heb zelf geen problemen met Malissa, ze mag toch gewoon haar vragen stellen net als ieder ander? Ik weet niet wat jij tegen haar hebt of wat er is voorgevallen, maar voorlopig ben jij degene die onbeschoft reageert. Als je haar niet wilt zien reageer je toch gewoon niet? Jij stelt ook een hoop vragen, dus dat recht heeft zij ook. Groet, Ineke A

• Channah

Hallo Ineke,

Malissa is een vreselijk kind, dat hier al een jaar het prikbord verpest met allerlei verzonnen, zogenaamd interessante verhaaltjes, die bovendien meestal ook nog bijzonder dieronvriendelijk zijn.

De twee berichtjes, waar zij over klaagt dat ze van het prikbord verdwenen zijn, heb ik, om verdere discussie te voorkomen (wat nu dus toch weer gebeurt) van het prikbord laten verwijderen door de webmaster. Nou, dat doet de webmaster echt niet als het om onschuldige vraagjes gaat!!!

Als je gelezen had, hoe Malissa zich manifesteert op dit prikbord, dan had je de reactie van Lara niet onbeschoft gevonden. Integendeel: ik vind, dat ze zich nog behoorlijk in houdt!

Maar je hebt gelijk: niet reageren op zo'n dom wicht is het beste! Alleen weten de nieuwkomers op dit prikbord nog niet hoe Malissa is. Daarom kies ik ervoor om haar nieuwe berichtjes ook weer te laten verwijderen door de webmaster, door middel van de link onderaan dit prikbord.

Groeten van Channah

• Ans

Ik ben het met Channah eens.Zij schreef notabene op mijn privé mail, ook de onzinnigste dingen, die ik meteen verwijderd heb, ik ga daar geen antwoord meer opgeven. Bij vorige discussies schreef haar vader ook, en die kan ook beter eerst naar school gaan, die schreef ook allerlei onzinnige dingen. Melissa kan beter naar school gaan en belangrijke dingen leren.poezengroetjes van Ans.

• Channah

Ja, Ans, zij heeft ook naar mijn e-mailadres geschreven: op een onbeschofte manier. Daar heb ik uiteraard ook geen antwoord op gegeven.

Die berichten van haar vader heb ik (gelukkig) nog nooit in mijn postbakje gevonden.

Toch wel zielig, als je op zo'n manier opgroeit….

Groeten van Channah

• Andre

Zie je wel een kinderpagina..waarom gaan jullie gewoon niet de tina of my little pony lezen..inplaats van dit kinderlijke onzin te plaatsen..

• Channah

Hallo Andre,

Je stelt dat dit een kinderpagina is. Waar baseer je dat op? Op de berichten van Malissa? Dan heb je gelijk: het is inderdaad een kindje. En een dom kindje ook nog.

Maar waarom moeten wij, die ons hier te pletter aan ergeren, kinderpagina's lezen? Kan je je stelling met redenen omkleden en met argumenten onderbouwen?

Ik ben benieuwd!

Groeten van Channah

• Pascale

Hoi allemaal,

ik wilde met mijn bericht alleen aangeven dat ze weer terug is, en dus eventueel ook onder andere namen kan schrijven LET OP!!!!

Pascale

• ToN

Hallo,

Durft ze nu nog te komen?? Wat 'n lef!

Ik heb voor zo ver ik weet nog nooit meegemaakt dat ze iets deed. Maar aan jullie verhalen te horen is het niet gering!

Ze moeten een “@!#$ d'r maar op los” prikbord maken waar iedereen kan vertellen wat ie heeft meegemaakt in droomeland.

Groeten,

Ome Toon