oh, dus iedereen mag vragen wat ie wil?
En ikke niet? Ik moch niet mijn vraag stellen over ‘'’te dik?" Je zit een beetje vreemd in elkaar!
Hallo Nelly,
Om iemand die er (overigens op ludieke, maar onschuldige wijze) op wijst, dat dit een dierenprikbord is, er van te beschuldigen dat diegene een beetje vreemd in elkaar zit, vind ik te ver gaan.
Waarom voel je je zo beledigd? Me dunkt: er zijn heel wat reacties op “te dik” gekomen, terwijl het natuurlijk niet echt een onderwerp voor dit prikbord is. En er zitten een paar heel bruikbare tips bij!
Groeten van Channah
Hallo Vera,
Je reageert op het bericht van André. Daar heb ik ook op gereageerd, maar hij heeft tot nu toe niet geantwoord.
Hij stelt, dat het prikbord een kinderaangelegenheid is, en raadt ons aan om allerlei kinderblaadjes zoals de Tina en weet ik wat nog meer (ik heb geen kinderen, dus ik ben niet zo op de hoogte) te lezen.
Als hij de berichtjes van Malissa bedoelt, dan heeft hij helemaal gelijk, want dit is inderdaad een kindje, en nog een dom en vervelend kindje ook! Dat staat ook in mijn antwoord aan hem. Maar waarom wij die onzin moeten lezen is mij een raadsel.
Het is te merken, dat je hier nog niet zo vaak komt. Anders zou je beter weten.
Groeten van Channah
Hoi Ineke,
Als je mijn berichtje goed had gelezen, had je gezien dat ik probeerde algemeen te blijven. Pascale was degene die specifiek tegen Malissa is. Mijn oproep was dus, om ongewenste personen dood te zwijgen ipv. ze met lange discussies te ‘eren’.
Zelf krijg ik weinig hoogte van die Malissa. Soms stelt ze een interressante vraag, de andere keer lijkt ze een dwarse verveelde puber.
Bij berichten van de laatste categorie lijkt ze de meeste reacties te krijgen, dus KAN het zijn dat ze inderdaad een verveelde puber is.
Ik ken geen van de mensen van het prikbord persoonlijk, dus probeer ik alleen op de afzonderlijke berichten en niet op persoonlijk wel of niet mogen te reageren.
Aan dit bericht kan je wel zien dat me dat niet altijd lukt ; >
Groetjes,
Lara
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?