Ter overweging.

• Elsa

Ik sluit me volledig aan bij Jennifer !

Sorry voorbijganger, maar ik kan en zal het nooit fijn vinden om geslagen te worden. En als ik vriendelijk en behulpzaam tegen iemand ben en ik wordt dan afgekat of iets dergelijks, dan vind ik dit onterecht, maar zoals Jennifer al schreef,

ieder heeft zijn eigen waarden en normen, en natuurlijk principes, gelukkig maar dat we allemaal verschillend zijn toch ?

Groetjes Elsa

• Channah

Voorbijganger, het wordt tijd, dat je zelf eens goed gaat nadenken, en je niet verstopt achter dit soort zweverige, nergens op gestoelde teksten, die tegelijkertijd nogal prekerig zijn. En die zichzelf nogal tegenspreken, als je goed leest. Maar het echt goed lezen levert, geloof ik nog wel wat problemen op voor jou.

En Elsa, Bert en Jennifer: lekker kwaad worden, hoor, als dat zo uitkomt! Een zeer bruikbare emotie, die niet voor niets in de mens (en ook in het dier) ingebouwd zit, en waarmee je goed kunt communiceren! Ook, en juist, ten goede! Lees er de Chinese dichter Koean Tao-Sjeng (1262-1319) maar eens op na. Hoewel: jullie weten dat volgens mij wel; Voorbijganger moet zijn gedichten maar eens lezen!

Groeten van Channah

• claudia

Ben blij dat er ook zo iemand denkt. Dacht effe dat ik in de enige was (hahah)

Maar als een persoon een ander kwaad doet heb je alle recht om daar kwaad op te zijn, vind ik! En dat heeft dan niets met jezelf te maken of je huisdieren.

groetjes van claudia