hoi lara
ik denk dat je die ijzeren terzani kooien bedoelt toch?
alle dierenwinkels waar wij mee samenwerken in de zelfde stad verkopen die kooien nu niet meer voor fretten (er staat nu rattenkooi op)
omdat wij van mening zijn dat dit voor fretten veel te klein is en fretten niet op een tralie bodem mogen lopen
(leg maar eens aan een klant uit dat hij al die tralie bodems er uit moet halen en vervangen voor iets anders
dat doen ze dan toch niet
over een maandje krijgen we echte frettenkooien met de afmeting 80x80x150 ongeveer (heel groot iniedergeval)
daar zit een ruimte in groot genoeg voor max. 2 fretjes (drie zou nog wel kunnen maar dat is mij te krap)
ook de frettenspullen worden straks uitgebreid van 1 stelling vol naar 2
en natuurlijk het frettenboek (kortom ik ben druk bezig om de bestelling in orde te krijgen (mag ik helemaal zelf doen omdat ik de enige ben die weet wat fretten nou echt leuk vinden)
misschien dat die internet site nog komen gaat (ben druk bezig mijn collega's te overtuigen LOL)
maar dat moeten we nog even zien
de winkel zelf zit in leeuwarden dus veel klanten zullen we er niet bij krijgen denk ik
die terzani kooien verkopen wij dus absoluut niet meer voor fretten en alleen nog voor ratten hamsters degoe''s en evt. gerbils
voormezelf ben ik nu gewoon een kooi aan het maken (voor de monsters dan he)
van ongeveer 2m breed 65cm diep en 1.80m hoog
er wonen dan 6 fretjes in en de oude (omgebouwd dressoir) verkoop ik
als er iets is waar ik een hekel aan heb is het wel dieren in te kleine kooien (die kooi die jij beschrijft daar wonen hier drie ratjes in)
als ik het zo hoor zijn jou hamsters iniedergeval koning ter rijk
heel fijn om te horen
mensen blijfen nog steeds erg gierig wat behuizing voor hun dieren betreft
altijd het goedkoopste willen (dus het kleinst)
iets om soms moedeloos van te worden
groetjes marjolein en de hele dierentuin + fretjes tijger rups gizmo tim simba en logé lobex de frunzing die zaterdag weer naar huis gaat (krijg ik eindelijk saru weer terug, die is vader geworden ;-)