Heb je wel tijd Grandr?

• Dribbel

Ik vroeg me af of jouw dieren wel aandacht krijgen. Want volgens mij zit je 24 uur per dag op deze pagina verhalen te typen en te reageren. Ik hoop voor je dieren dat ze wel genoeg aandacht krijgen!

• Bert

Is dit grappig bedoeld?

Het lijkt er niet op en als je gemeen wilt doen, dan doe je dat maar ergens anders.

• Bert

Is dit grappig bedoeld?

Het lijkt er niet op en als je gemeen wilt doen, dan doe je dat maar ergens anders.

• ineke a

Dribbel,

je moet niet naar jouw maatstaven meten. Gandr heeft genoeg tijd voor haar beesten, ja jij maar eens wat nuttigs doen!! Ineke A

• Gandr

Nou Dribbel als jij je zo zorgen maakt over mijn tijd die ik aan mijn dieren kan besteden, kom dan gerust even langs om te helpen… LOL En als het even kan niet van de wal in de sloot, dat kan ik namelijk ook heel goed zelf als het moet hoor… Maar wees gerust… Ik neem meer tijd voor mijn dieren dan voor enge opmerkingen geplaatst door mensen die zich ernstige zorgen maken over de tijdsindeling van anderen… Bye Dribbel.

Gandr.

• Gandr

Oh en Bert en Ineke, bedankt voor jullie back up… Het is gelukkig nog zo dat er ook nog mensen met redelijk verstand in deze wereld leven… Bedankt voor de steun.

Groetjes,

gandr & beestjes

• Gandr

Bij nader inzien… Leer mijn naam eerst even normaal te schrijven voor je een poging doet om mij te raken! Ik zeg poging he, want je bent ook nu weer behoorlijk geflopt in je bedoeling.

Dag Druppel! (Met bewust geweten niet juit geschreven.)

GANDR

G als in Grond

A als in Aarde

N als in Nederland

D als in Dom

R als in Raar

Zo misschien een goeie ezelsbrug voor je Druppel?

• claudia

dribbel,

Je kan wel merken dat je niet zolang hier bent anders had je wel beter geweten!

groetjes claudia

• Bert

Hoi Gandr

Graag gedaan, hoor. Lik op stuk voor Druppel en eventuele navolgers.

Groeten, Bert

• Ank

Wat is jou probleem dribbel??

Waarschijnlijk doe jij over dat berichtje typen een uur, en daarom lijkt het misschien dat een ander geen tijd over houd.

dus bemoei je met je eigen zaken,en als je er niet tegen kunt dat een ander veel berichtjes beantwoord,blijf dan weg van deze site!!

maar kom ook niet met vragen als je eigen dier iets mankeert,want dan zal je er geen antwoord op krijgen!!!

Ank