Gandr,
Zullen we een Druppel-fonds oprichten voor psychiatrische hulp voor Druppel, zo te zien de laatste tijd op het prikbord is dat hard nodig.
groetjes
marijke
ps en wat ik gezien heb komen jouw beestjes niets te kort
Ik ben bang dat “Druppel” alle psychiatrische hulp al voorbij is… Met een bord voor het hoofd zo dik als de hare kan je praten wat je wil, maar kom je er volgens mij nooit doorheen. Maar laat haar maar lekker aanpraten joh… Ze praat voor haar beurt en zou eerst eens wat verder moeten kijken voordat ze haar bevooroordeelde bekkie opentrekt naar anderen. Mijn motto is: Oordeel en je zult zelf beoordeeld worden. In haar geval meer ver oordeeld, maar goed.
Lekker laten praten als een kip zonder kop joh, zet ze zichzelf alleen maar te kijk mee toch?
Maar in ieder geval bedankt dat jullie toch allemaal nog zo reageren voor me LOL, het doet met goed te weten dat er ook nog denkende mensen in deze wereld rondlopen.
Groetjes,
Gandr & beestjes
Daar gaan we weer! Als er nou mensen zijn die de boel willen verzieken, reageer er dan niet op. Nu heb je weer een ellelange discussie. Nu is het wel duidelijk dat die onruststoker er alleen op uit is dat iedereen uit zijn vel springt en gaat reageren. Gewoon niet doen!! Gewoon kijken naar het http nummer en niet reageren. …195.241.125.—). Easy toch?!?
wat ben jij een misselijkmakend stuk ongeluk zeg!
ga toch ergens spelen!
jij kan nog heel veel van gandr leren,want je kan je cavia nog niet
verzorgen
ik wed dat je je eigen veters nog niet eens kan strikken.
lazer gewoon een eind op,en blijf hier weg,zoniet dan zal ik er eens voor gaan
zorgen dat je hier wegblijft.
mary-linne
nou ik vind die dribbel een zeer vervelend eng ding,met een mening,die kant nog wal raakt.
zeker schoolvakantie en niks te doen,zoek een leuke hobby!
ga eerst je eigen probleem oplossen,voor je een mening geeft,over iets wat je niet eens weet.
maar neem zelf geen huisdier,zou zielig voor dat dier zijn,een baas zonder hart!!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?