Voorlopig geen schot in de zaak met Basje

• Carmen

Gandr, ik ben blij te lezen dat het toch lukt. Want anders zou ik zeggen, schop die werklui aan de kant, sla die vrouw knock-out, neem Basje onder de arm en gauw naar huis!! Mijn bloed kookt als ik zo'n verhaal lees. Maar eind goed, al goed? Ik hoop het.

Carmen

• Gandr

Hallllllloooooooo!!!!

He Carmen, nou ik was inderdaad bijna zover om dat te doen hoor. Maar het hoeft gelukkig niet meer… Vrijdag aanstaande komen ze Basje brengen. Tussen de klok van 12 en 1… Maar ik juich pas als ik Basje hier heb zitten en de dames weer huiswaarts gekeerd zijn.

Ik ben wel blij dat er nu mogelijk wat schot in de zaak zit… Dacht nog even dat het een heeeeeeeel lang verhaal kon worden.

Ik vertel vrijdag wel even, als alles achter de rug is, hoe alles gegaan is enzo enne wat ik allemaal al gepland had als het niet was goed gekomen. Waarom vrijdag? Nou omdat ik het eerst nog even wil zien of hij inderdaad ook braaf gebracht wordt, want ik hou nog steeds een slag om de arm. Want ik ben nog wel steeds bang dat als mevrouw Hilterman vind dat ik misschien te klein woon of zo ze alsnog Basje meeneemt naar huis… Ja je kan nooit weten natuurlijk.

Maar hoe dan ook… Ik wacht met spanning de vrijdag af. LOL

En Carmen, hihihihi, wat kan jij dat heerlijk neerzetten! Ik zie het al helemaal voor me.

Groetjes,

Gandr & beestjes

• Elsa

Nou gefeliciteerd alvast Gandr. Ik hoop dat ze op tijd zijn voordat je weer de moed in de schoenen zakt !

Groetjes Elsa

• margo

Ik lees met stijgende spanning al een paar dagen de berichtjes over Basje,

en wat een spannende dagen ga jij tegemoet, je moet inderdaad maar afwachten of Basje inderdaad word gebracht.

Ik hoop het van Harte en hou ons op de hoogte, want zo te zien volgen we dit allemaal met veel intresse.]

Succes gewenst hoor.

Margo.