Weet je waar ik nou even helemaal niet goed van wordt? Van die bezopen idioten die er schijnbaar een zeer groot genoegen uit schijnen te halen om bij mensen in het holst van de nacht even lekker belletje te lellen… Vooral als die persoon honden heeft, want die blaffen zo leuk…
Bij mij gebeurd dit dus nu regelmatig en met het komende toeristen seizoen hou ik mijn hart vast. Vanacht dus ook weer. Twee van die opgeschoten trutten (ik zou eigenlijk liever een andere benaming geven, maar dat komt helaas niet over op dit prikbord, en er kunnen ook minderjarigen meelezen…) moesten even zonodig blijk geven van hun ver onder de maat zijnde IQ en belden hier flink lang aan. Ik storm naar die voordeur, maar ja, dan zijn ze natuurlijk allang weer weg. Mijn honden luid blaffend en mij met stress achterlatend, om die honden in hemelsnaam weer rustig te krijgen. Ik heb wederom de politie gebeld… Niet meer laten komen, want dat heeft hier op dit eilandje toch niet veel nut, de ellende is al gedaan en de daders zijn al gevlogen, as usual… Maar het kan in ieder geval opgetekend worden dat de honden niet blafden omdat ze er zelf ineens zin in hadden maar omdat er dronken hersenloze onopgevoede randjongeren zonodig niet met hun fikken van een ander zijn deurbel konden afblijven. Ik heb er weinig goeds voor over voor dit soort gasten. Ik heb de politie ook gezegd dat mocht ik er een in mijn handen krijgen deze persoon heeeeeeel snel door de politie geholpen moet worden, want ik laat er geen bot van heel. Ik heb namelijk weinig trek om mijn honden straks weg te moeten doen omdat er hier van die prozac behoeftigen rondlopen.
En dan zijn er nog mensen die het gek vinden dat ik een grondige hekel heb aan een aantal zaken: drank, zij die het zuipen en zij die daardoor eigenlijk meteen uit hun lijden verlost moeten worden als ze er ook maar 1 glas van achter hun kiezen hebben. Wordt je toch ook beroerd van? Is opvoeding in Nederland dan echt zo'n moeilijk begrip?
Moest ik even kwijt hoor, sorry.
Groetjes,
Gandr & beestjes