Pony's gruwlijk mishandeld

• Pascale

Op het nieuws vannavond,

3 ponny's vreselijk mishandeld. 1 pony was zwanger, daar hebben ze de buik van opengesneden, zij is overleden. De2 anderen met een mes toegetakeld, en ze hebben ze geprobeerd te wurgen. Bij eentje keek je zo op de luchtpijp. ze leven nog, maar het is een drama!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

daar krijg ik tranen van in mijn ogen zulke boeren lullen want dat zijn het. moeten ze een langzam dood geven. vertrapt worden door een kudde ponny's b.v

verschrikkelijk dat er zulke mensen zijn.

Een verdrietige pascale

• Jennifer)

Gatverdegatverdegatverdegatvergatgatgatgatgaverdegatver!!!!!!!!!…je kunt de a's ook in o's veranderen!! Walgelijk..Van mij mogen ze de daders ook langzaam doodmartelen..sorry hoor, stelletje schoftebakken!!! Lafaards!!!

• Gery

Helemaal met jullie eens.Verder heb ik hier geen woorden voor zo walgelijk vind ik het, Gery

• Gandr

Bij de oude Romeinen lieten ze mensen in tweeën of in vieren trekken door paarden… Misschien een idee als straf voor de KLOOTZ*K die dit op zijn geweten heeft?

Moet ze niet tegen komen.

Gandr & beestjes

• Kimberley

Hoe KAN iemand nou zoiets doen?

Ik ben het ook volkomen met jullie eens:

een langzame, pijnlijke dood…

da's het beste voor zulke **********

ponyvriendin

• Marielle

Hier wordt ik dus echt misselijk van….!!!!!!

• Jocelin

Ik wil hier niet over nadenken, maar de naam pistolen paultje komt bij mij boven.

Jocelin

• Gandr

En laat ik nou het telefoonnummer hebben van die man! ;-)

Dus als je dat hebben wilt, mail me dan even.

Groetjes,

Gandr & beestjes

• Ikk

Gewoon schandalig. toch niet normaal zulk&(^$&*@(&# mensen moeten ze echt martelen. Gewoon eerst het zelfde bij ze doen als wat ze bij die lieve pony''s hebben gedaan en daarna laten liggen is de moeite waard niet.

• Ikk

heb je cht het nummer????????