Pony's gruwlijk mishandeld

• Lara

Geef dat nummer maar aan een paar wetenschappers, op voorwaarde dat deze ‘pieieieiep’ gebruikt wordt in de allerergste experimenten die de wetenschap kan verzinnen! Leren we toch nog wat van hem…

• Gandr

Ja Ikk, ik heb inderdaad het nummer van Pistolen Paultje, hoezo?

Groetjes,

Gandr & beestjes

• dribbel

Wie zou zoiets kunnen bedenken? Hoe komt iemand erop? Waarom doen ze dit? Welke zieke geesten hebben dit op hun geweten?!? Gatver, ik ziet hier te janken achter m'n beeldscherm! Zijn de daders gepakt?????

• Loti

Jocelin en andere geinteresserden,

Op zich een hele gezonde gedachte van je, tenslotte is Pistolen Paultje een keer uitgeroepen tot dierenbeschermer van het jaar.

Pistolen Paultje heeft een eigen web-site waar je veel info kunt vinden.

Groetjes, Loti.

• Loti

Vergeet ik de site te vermelden, bij deze dan:

http://www.pistolenpaultje.nl/diere.html

nogmaals, Loti.

• anja

Hoi

Jammer genoeg kunnen ze niet de dader maar ik hoop dat ze dat achter halen.

Ze moet goed gestraft worden want het zijn echte klootzakken.

Ik zag het op de nieuws en zat met tranen in mijn ogen.

mensen die dat zomaar kunnen doen, ik snap het niet.

zulke mensen moet ze echt goed straffen.

ik hoop dat ze dader vinden en voor die gene niet te hopen dat hij\zij in mijn buurt wonen!!.

Anja.

• M@rijke Evers

hoi allemaal.Ik ben het helemaal met jullie eens.Hoe halen die dierenbeulen het in hoofd om zoiets te doen?Ik houd elf ppk van paarden en rijd ook paard en vind dat dus echt niet kunnen.Laat dat duidelijk zijn voor boeren die dit doen om zijn van hun paarden af te komen.Groetjes van dierenliefliefhebster Marijke.

• Gandr

Deze mensen die de paardjes hielden waren dus ook zelf gek op hun beesten. Het paardje dat overleden is was bij hun geboren en opgegroeid… Dit zijn buitenstaanders geweest met een zwaar ziekelijke geest. Mensen waarvan ik dus vind dat die best levenslang achter tralies opgesloten mogen worden, als het even kan in een zeer donkere isoleercel… (Klinkt niet wreed, maar geloof me je kan er iemand heel erg gek mee krijgen.)

Dus dit waren niet zomaar boeren die zo van hun paarden af wilden. Dit geval is te vergelijken als met het zaakje in Limburg jaren geleden, waarvan de daders overigens ook nooit meer achterhaald zijn, waar ze de hoofden van shetlanders hadden afgehakt en op de palen langs het weiland gezet hadden. De eigenaar van de paardjes wist absoluut niet wat hij zag toen hij 's morgens kwam om zijn paarden te voeren… En ik kan me daar hevig wat bij indenken. Maar dit soort gevallen maakt wel dat ik denk bij mezelf, een paard in een stal staat dan nog relatief veiliger… Veel paarden staan dan op een weiland ergens geheel buiten de bebouwde kom en ik vind dat altijd nog iets bedenkelijks als ik er dan aan denk wat er allemaal gebeuren kan als het donker wordt… Ik denk dan maar snel aan wat anders, anders krijg ik de neiging om er op wacht te gaan liggen met een slaapzak, een zaklantaarn en een hele grote metalen honkbal knuppel………

Groetjes,

Gandr & beestjes

• anja

Hoi marijke.

heb jij toevallig een nicht die een chinchilla asiel heeft,.

groetjes anja

• M@rijke Evers

Hoi Anja.Ik moet je helaas teleur stellen.Ik heb geen neef die een Chinchilla asiel heeft.Waarom wil je dit eigenlijk weten?Wil je zelf een Chinchilla?Groetjes Van Marijke.