hond zelf in laten slapen

  • IKKE

    als ik dit hier lees wordt ik heel boos heb namenlijk zelf 17 februari met heel veel pijn en verdriet mijn vriendje in laten slapen ik heb bijna 12 jaar voor hem gezorgt en het wilde gewoon niet meer ik heb hem zelf naar de dierenarts gebracht en hem op een waardige manier laten sterven.

    maar als ik dan dit lees denk ik die hond had een probleem en dat probleem is een verkeerde baas

    ik zit ook krap met mijn bijstand en twee kinderen en een hond in laten slapen is niet goedkoop maar dat weet je maar dan ga je hem niet op deze manier aan zijn eind helpen dan doe je dat netjes en niet zo dit is gewoon moord

    zulke mensen moesten ze zelf eens een overdosis laten opeten en kijken of ze fijn aan hun einde komen

    sorrie maar kan hier heel boos om worden mede om het verdriet van mijn verlies afgelopen vrijdag

  • miriam B

    Hoi mariska

    Ik heb het allemaal even zitten lezen maar mijn mening is ook het zelfde als de andere……MOORD.

    Dit hondje had zeker een probleem ik denk zelf dat het misschien met zijn/haar hersenen te maken heb en wie weet dat er wel een gezwel gezeten heb dat op de hersenen drukte en daar door dat vreemde gedrag vertoonde.

    En of het nou een oud hondje is of niet hij/zij had nog een tweede kans kunnen krijgen als ze naar de da was gegaan.

    Ik vind dit simpel weg schandalig deze vrouw moet op de zwarte lijst komen te staan vanwegen het houden van dieren die ze mishandeld met uiteindelijk de dood tot gevolg.

    Groeten Miriam B

  • Nostradamus

    Tuurlijk raakt het jou nu,zeker omdat je Snow nu hebt moeten laten inslapen.

    Mensen willen dieren,maar sommige zijn te beroerd om er een cent aan uit te geven,alleen hun doel van gezelschap is hun pré,wat het dier denkt en voelt,dat boeit ze niet,en als je er vanaf wilt,geef je ze toch gewoon een paar pillen…….te idioot voor woorden.

    Ik had die vrouw aangegeven bij de dierenbescherming.

  • miriam B

    hoi jeannette

    Je heb helemaal gelijk dat had ik ook gedaan.

    die vrouw kan even goed aangegeven worden bij de dieren bescherming komt ze van zelf op de zwarte lijst staan dat zij geen enkel dier meer mag houden als huisdier.

    groetjes miriam B

  • Mariska G

    Ik begrijp jullie heel goed als ik lees dat jullie haar aan zouden geven bij de dierenbescherming. Dat kwam ook gelijk bij mij op. Maar het ligt een beetje moeilijk. Het is de moeder van een collega van mij en ik ken die moeder helemaal niet, heb geen adres etc…kan het moeilijk aan mijn collega vragen toch ?

    Toen ik het hoorde, voelde ik me zo machteloos en kwaad en verdrietig.

    De tranen schoten in mijn ogen van woede toen ze het verteld had en het goed tot me doorgedrongen was.. Maar wat mij nog het meeste pijn deed is dat mijn collega's het ter kennisgeving aanhoorden en gewoon weer doorgingen met het werk…… onbegrijpelijk ! Hier zitten ook collega's bij die zelf dieren hebben.

    Ik was woest en van slag. Ik kwam thuis en mijn man was aan het werk. Ik heb mijn zus (ook gek op dieren net als ik) gebeld om mijn verhaal kwijt te kunnen….

    Ook tijdens het weekend heb ik aan div mensen nog dit verhaal verteld….

    Maar ja, de meeste mensen hebben toch zoiets van : heel erg, maar wat doe je eraan, het is gebeurd, hopelijk heeft dat hondje geen pijn gehad.

    Daarom wilde ik van jullie graag weten of ik van een mug een olifant maak of dat jullie er hetzelfde over denken als ik.

    En gelukkig delen jullie mijn mening !

    Ze hebben nog een hond, hoop dat deze hond beter aan zijn einde komt.

    Ik weet dat deze hond al eens een epileptische aanval heeft gehad…..en dat ze ook toen de deur bij de dierenarts niet platliepen. Ik hoop maar op het beste pffffffffffff

    groetjes

    Mariska

  • Cleo

    Zou ze ook aan zelfdiagnostiek doen als het om kinderen of kleinkinderen gaat vraag ik me dan af :?:?:?:?

    Mijn hemel, hoe kunnen mensen dit doen, ik heb net als ikke vandaag precies een week geleden mijn schatje (hondje) moeten laten inslapen, die was al 18 jaar, maar toch ..

    Ik zou zeker aangifte doen, al was het maar om die andere hond te beschemen ..

    Ik vind dit afschuwlijk om te lezen, en nee in mijn ogen til je er zeker niet te zwaar aan …

    groetjes Cleo

  • serine

    aangifte doen heeft geen zin

    een hond is voor de wet een fiets

    net als ieder huisdier

    in engeland is er een wet tegen dieren mishandeling CQ moord

    hier gaan wij het hebben over beschadigde goederen….maar ja als jij je eigen fiets wil mollen moet je dat zelf weten..

    als een ander jouw paard verkracht in engeland ga je op voor sexueel misbruik CQ verkrachting

    hier ga je voor beschadeging vernieling…maar dan moet er wel een schaaf wondje zitten…en dan hebben wij het over een derde die aan jou goederen zit…

    snap je het nog…dus aan gifte heeft geen zin…er moet eerst een goeie wet komen

  • .

    Ik vind het eerlijk gezegd zo raar niet, mits ze zich verdiept heeft in watze geeft.

    Er zijn genoeg mensen die hun dier euthanaseren, neem alleen al de muizen/ratten en andere kleine dieren. Maar omdat dit om een hond gaat is het ineens anders?

    Ik maak ook zelf aangevroten dieren af en zou het ook best bij m'n eigen dieren willen doen als ik wist hoe en wat (maar dat weet ik niet)

    Ikk denk dat deze vrouw wel om haar dier gaf, ze legde hem op een kleedje dus de zorg was er wel denk ik dan.

    En je kan wel naar de DA gaan, maar die wil er toch liever eerst wat aan verdienen (z'n huis en praktijk moeten ook afbetaald worden tenslotte)en wil dus enig onderzoek gaan verrichten, en om al die dingen te doen bij een al wat oudere hond, ik zou er niet voor kiezen iig.

  • Ingrid

    Wat een verhaal zeg. Wat zijn dat voor mensen die zo met hun huisdier omgaan? Ga naar een dierenarts………………Medicijnen voor mensen zijn niet voor dieren!!!!

    Een hond/kat heeft veel kleinere organen dan een mens….. Gewoon van de zotte. Zulke mensen mogen geen dieren verzorgen of dieren hebben.