Kat van 16 jr met nierziekte/hoe ver moet ik gaan ?

• Xandra B.

Da`s een daad van liefde. Rambo heeft nu rust. Hij zal jullie dankbaar zijn!

Maar sterkte met het verlies.

• Tineke B.

Hoi Karin,

Bedankt weer voor je reactie,

Het is ondertussen gebeurt, Rambo is rustig ingeslapen.

We zijn er met ze allen (ik, man en beide kids) tot het einde bij gebleven.

We hebben wat af gehuild, maar de D.A was het met ons eens: we hebben hem een hoop lijden bespaard.

Helaas, konden we hem niet zelf naar het crematorium brengen (was alleen overdag mogelijk), hij wordt morgen bij de D.A opgehaald.

Wij wilden hem ook niet mee naar huis nemen, morgen nemen de mensen van het crematorium contact op, wanneer we afscheid van hem kunnen nemen.

We willen dat toch nog een keer doen, bij de D.A was het toch iets te snel naar ons gevoel.

We zijn er nu wel in berust, maar ben er best van overtuigd dat er nog een moeilijke tijd komt.

We kennen hem letterlijk van het begin tot het eind want hij is bij mijn schoonzus en zwager geboren.

• Tineke B.

Hoi Xandra,

Dank je wel.

• karin R

Gelukkig dat je met een goed gevoel kan terug kijken.

Wat leuk dat jullie Rambo vanaf dag 1 kennen, echt superleuk.

Tja, afscheid nemen doet pijn, teken dat je echt om hem gaf en daarom gaf je hem tijdig z'n rust.

Goed gedaan zo en sterkte, ook bij het afscheid nemen straks.

• Tineke B.

Dank je wel.

Ik ben heel blij dat ik me hart heb kunnen luchten.

Ook bedankt daarvoor, doet me goed :).

• <Elysa>

Verdorie zeg, ik lees het hele verhaal nu pas, en ik vind ook dat je goed gehandeld hebt. Mijn kat heeft het ook aan zijn nieren en is ook al gespoeld maar hij eet gelukkig wel zijn voer op en ook het natte voer wat ik voor hem heb..Maar Kareltje wordt in September pas 6 jaar, misschien lag het ook wel aan jouw kat zijn leeftijd, dat hij niks meer at! Maar heel veel sterkte nog want het doet zo'n pijn als je een dier moet missen…

• Catqueen

Ik vind dat je heel liefdevol en overwogen die beslissing hebt genomen Tineke en ik wens jullie voor de komende tijd heel veel sterkte. Goed gedaan baasjes!

• Tineke B.

Hoi Elysa en Catqueen,

Bedankt voor jullie lieve woorden.

We hebben gevoelsmatig alles voor hem gedaan.

We hebben nog afscheid bij het crematorium (de dinsdag erna) genomen met de kinderen.

Het was heel moeilijk, maar we kunnen met een goed gevoel op terugkijken.

Er zijn zoals ik al verwacht had, nu nog wel moeilijker momenten dan op het moment zelf (zoals de andere katten die “zijn plekje” hebben ingepikt).

• <Elysa>

Ja, dat doen katten nou eenmaal, opgestaan is plaats vergaan, hun zijn hem zo vergeten, maar voor jullie is het moeiilijk als jullie dat zien….

• nell

Hallo Tineke

Ik wens je heel veel sterkte,met het verlies van Rambo.

Ik lees ook op het kattenprikbord…

En heb 10 augustus m,n kat in moeten laten slapen….

Waardeloos dat het prikbord dan gesloten is…

Ik weet wel,ik moet zelf beslissen….

Maar even wat steun, van andere katten liefhebbers is zo fijn.

Meestal reageerd de omgeving een beetje lauw…