Winterwonderland Mashjo

• Christiane Dammann(chrisd.)

Christiane Dammann(chrisd.) Schreef:

——————————————————-

> karin R Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > Hij heeft wel de dreadlocks van een Berner S.

> > achter z'n oren, zie je vooral goed als ie nat

> > is.

> >

> > hij heeft wel het stresskaraktertje van de

> > groenendealer. zenuwpees is het.

> > enne, aai hem maar niet als onbekende, daar is

> ie niet van gedient (meestal)

Jaa dat klinkt helemaal naar groenendalel,die zijn namelijk toch gereserveerd tegenover vremden.

Liefs Chrisd.

• <Elysa>

Oh dus niks van een keeshond erin.. Maar een Duitse Herder zie ik er helemaal niet in! :P

• karin R

OUD duitse herder, zit er ook niet in maar daar lijkt ie wel op.

kijk, dit is een oud duitse herder

• <Elysa>

Dit is voor mij een Duitse Herder met lange haren of ie nou oud is of niet…..:D

• karin R

Maf wijf:D

duitse herders zijn erkend, de oud duitse herder niet, vraag me niet waarom niet, ik vind ze bjoetiefoel

• <Elysa>

Ja ik vind ze ook prachtig hoor, maar waarom ze niet erkend zijn zal ik jou maar niet vragen dan, want dat weet jij ook niet…Wie weet zijn er wel mensen die dit lezen en het wel weten dan horen wij dat graag! :P

• Christiane Dammann(chrisd.)

Tja Elysa,ik denk dat die niet volgens standaard is he.Hij heefd lang haar,een terechte rug.er zijn mensen die bepaalen,hoe een specifieke hond eruit moet zien.en eerlijk gesecht vind ik de oud herder veel mooier en statischer als de standaard.Die zijn gladharig en de rug loopt schuin af,is net of die door z'n achterhoeven gaat.

liefs Chrisd.

• <Elysa>

Pas op je woorden hoor, ik heb een Duitse Herder gehad..:D En die was prachtig, maar een langharige standaard Duitse Herders zijn er ook hoor, en die zijn ook mooi..

• karin R

psies, en de fokker ontkennen dat de duitse herder verhoogd risico heeft op HD

bovendien vind ik het niet mooi zo'n glijbaan.

• <Elysa>

Mijn Duitse Herder had ook geen HD hoor..