Winterwonderland Mashjo

• karin R

Gelukkig maar, het hoeft ook niet perse, maar de kans erop is een heel stukkie groter.

• Christiane Dammann(chrisd.)

Schreef:

——————————————————-

> Pas op je woorden hoor, ik heb een Duitse Herder

> gehad..:D En die was prachtig, maar een langharige

> standaard Duitse Herders zijn er ook hoor, en die

> zijn ook mooi..

Hoi Eysa,ik bedoel dit niet negatief hoor.

Het is alleen zo,dat bij de tegenwordige herder de stand ik wat raar vind zo schuin aflopend.

Tuurlijk vind ik een duitse herder mooi,maar dan met een rechte rug.Ik heb er zelf ook een gehad.(meegenomen vanuit Amerika),wel met een rechte rug,en zijn dek bleef ook mooi zwart tot zijn 14en 1/2 jaar,ook had die Geen Hd.

Maar voor een show was die gediskwalificeerd,stand te recht.Voor de rest was die helemaal standard.

Tuurlijk zijn er ook standard langhaar herders,maar worden op shows Niet geacepteerd.

Wel de glijbaan herders.(vergeef me mijn uitdrukking)(gepikt van karin.)

Dus die schuine afglijkant benoemde ik als “door de hoeven gaan”.

Tja ,het is wat men mooi vind he.Is jammer,want een rechte herder vind ik personelijk mooier.

Liefs Chrisd.

• <Elysa>

Mijn hond had ook een te rechte rug en daar kwam nog bij dat zijn oren te groot waren, maar ik wil helemaal niet met me dieren op een tentoonstelling, want voor mij zijn mijn dieren de mooiste die er bestaan!

Schreef:

——————————————————-

> Mijn hond had ook een te rechte rug en daar kwam

> nog bij dat zijn oren te groot waren, maar ik wil

> helemaal niet met me dieren op een

> tentoonstelling, want voor mij zijn mijn dieren de

> mooiste die er bestaan!

Amen!Elysa heefd gesproken.einde discussie over hoe je fafo-hond uit moet zien.Punt:D

Liefs Chrisd.

• <Elysa>

Zo is het maar net… :D Als jullie dat maar weten!

• karin R

fijn Elysaatje, je hond is meer dan “een uiterlijk” tis een dier met gevoel en als het goed is wil je daar het beste voor, mijn nep herder heeft hangoren, fout fout fout, maar als ze eens wisten hoe lekker je ermee kan kroelen……………

kom je helemaal bij tot rust

Kijk Karin,DAT bedoel ik nou.Daar heb je ook een dier voor,om mee te kroelen en troost vindenen om van te houden als het even niet werkt zoals men zou willen.wand dieren discrimineren niet.

liefs Chrisd.

• <Elysa>

Met mijn honden kon ik ook altijd lekker knuffelen maar die katten die ik nu heb die willen helemaal niks van knuffelen weten..Kareltje wil de laatste tijd nog wel eens op schoot liggen, maar alleen als hij het wil, maar zo zijn katten nou eenmaal..

• karin R

Ik heb gelukkig wel kroelkatten, maar m'n zus die dat ook zo graag wil neemt steeds de verkeerde kat uit het asiel mee, ze is bangig als we komen en gaat naar boven.

zus accepteerd dit wel van poes oor, maar een beetje jammer vind ze het wel.

die van mij vinden visite heerlijkkkkkkkkkkroelennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn