leeuwen in beweging..

• <Elysa>

Dan kan je Xandra een hand geven..:D

• Xandra B.

Ik heb me aangemeld bij de Kortewegkliniek (obesitaskliniek) in het Zaans Medisch Centrum in Zaandam.

Eind januari of in februari krijg ik een maagverkleining.

Het gehele traject duurt een jaar en ben al een aantal keren naar de diëtiste,fysiotherapeut en psycholoog geweest.

• <Elysa>

Oh, is het echt? Dan bied ik mijn excuus aan..Ik maakte maar een geintje hoor..

• Xandra B.

Geintjes over dik zijn moet je eigenlijk nooit maken,want dat kan veel mensen kwetsen.

Maar ik lig er niet wakker van hoor. (ik heb in de loop der jaren toch een dikke muur om me heen gebouwd)

• Christiane Dammann(chrisd.)

Hey Xan Laat ze allemaal leeker Kletsen,ik ben ook niet moeders mooiste(maager dus)maar wat goed zeg,dat ze jou wel helpen.Heel veel geluk alvast in deze.

Ene leutjes ik ben ook een dikkertje,zo wat!Ik dacht,dat het altijd wel om de binnekant ging en niet om het schilletje de buitenkant.Oef; ik heb gesproken.

Kijk dat die leeuwen nou te dik werden en “In beweging”moeten is anders.

Liefs Chrisd.

Mitzy schreef:REALITEIT.

Juist,IN de natuur,maar als men Dieren UIT hun natuurlijke leefomgeving haald,en ze dan de leefomgeving weer kunstmatig nabootst,dan moeten ze het wel goed doen,of op z'n minst zo Realisish mogelijk doen.

ach ja jo,die Leeuwen hebben ook een Kerstboom gehad.:)-D

Liefs Chrisd

• <Elysa>

Het was ook nooit mijn bedoeling geweest om Xandra te beledigen, want ik heb haar nog nooit gezien dus hoe zou ik dan kunnen weten dat zij dik is, maar een hele tijd geleden hebben we het daar eens over gehad en toen zei zij zelf dat ze dik is, en toen stuurde ik nog een fototje van een dikke vrouw die aan het zwemmen was en die gaf een scheet in het water want het water spoot omhoog :D en toen maakte Xandra nog het grapje, zo dat lucht op..(:D

• <Elysa>

Door te zeggen dat jij een dikke muur om je heen hebt gebouwd terwijl je dus dik bent daar krijg ik dan weer de slappe lach van, als je begrijpt wat ik bedoel en dan is het echt niet mijn bedoeling om jou te beledigen…

Schreef:

——————————————————-

> Het was ook nooit mijn bedoeling geweest om Xandra

> te beledigen, want ik heb haar nog nooit gezien

> dus hoe zou ik dan kunnen weten dat zij dik is,

> maar een hele tijd geleden hebben we het daar eens

> over gehad en toen zei zij zelf dat ze dik is, en

> toen stuurde ik nog een fototje van een dikke

> vrouw die aan het zwemmen was en die gaf een

> scheet in het water want het water spoot omhoog :D

> en toen maakte Xandra nog het grapje, zo dat lucht

> op..(:D

Ja jo,Elysa,ik begrijp het wel.En ik geloof ook dat je haar nie wou kwetsen.

Ken je de recklame van:komt wel goed schatje?

Dus….Komt wel goed.

Liefs Chrisd.

• <Elysa>

Ja die reclame ken ik wel. :) En het komt hoop ik ook wel goed en dan bedoel ik met Xandra haar maagverkleining, dat wordt zo vaak gedaan..