leeuwen in beweging..

• Xandra B.

Meid,maak je niet druk. (doe ik ook niet)

• Xandra B.

Ja,dat snap ik wel,hahahaha!

• karin R

ja, maar het blijft een riskante ingreep.

ik heb heel veel respect voor Xan dat ze dit doet. doe je echt niet zomaar.

en ook al vind ik mezlef belachelijk zwaar met m'n 11 kilo meer in een half jaar tijd, ws droomt Xan ervan, zo wankel is het begrip “zwaar”

• Christiane Dammann(chrisd.)

Hoi hoi luitjes even ter herinnering:

Deze bijzondere manier van het presenteren van het middageten is onderdeel van de gedragsverrijkingsactiviteiten in Artis. Met die activiteiten wil de dierentuin het natuurlijke gedrag van de roofdieren stimuleren.

eten IN een boom presenteren????om hun natuurlijke gedrag te stimuleren????Halloooooow Leuwen Jagen in groepen op de grond in stragedische vormatie,en eten hun prooi zosnel mogelijk op OP DE GROND.een Leeuw zal nooit Prooi uit een boom plukken in de natuur.

Jeetum,daar hebben ze zeker bij Artis over nagedacht.:S

Dus wil daarme even zeggen,dat het niet om het dik zijn ging maar meer om een “natuurlijk gedrag”:S"van leeuwen.Ja jo het is natuurlijk om een leeuw de boom in te stuuren,ze zijn daar nog gekker als het paard van jesus……Ooh nee dat was een ezel.:S

maar desallniettemin,XAAAAAAHAAAN !heel veel geluk met die Maagverkleining.Komt eeeech goe.

Liefs Chrisd.

• <Elysa>

Dat was een woordspeling van jou en daar moet ik altijd om lachen, om zo iets…:D

• <Elysa>

Nee ik maak me ook niet druk maar ik wilde het toch ff zeggen dat ik je echt niet wilde beledigen of wilde uitlachen, zo ben ik nl helemaal niet..

• karin R

Ja, en luipaarden geven we in een hol hun voer:D

• Christiane Dammann(chrisd.)

karin R 03-01-11 Schreef:

——————————————————-

> Ja, en luipaarden geven we in een hol hun voer:D

Hi Hi:D ook een goeie.Leoparden nemen hun eten(prooi) inderdaad mee DE BOOM in.mits de hyenas het niet pikken(zo gaat het in the natuur)

Ach doe es gek,doen we ala Karin,geef het in een hol.is Artis,moet kunne.(:P)

liefs Chrisd.