Rattieavontuuren van Chrisd.

• Christiane Dammann(chrisd.)

Hoi leutjes zoals beloofd hier het 1.verhaal van de Ballentent-Ratties.Ja we hebben alvast 1fan hier op het prikkie,miss volgen er meer na het zien van mijn kleine hondjes.ja ik schrijf kleine hondjes,daar mijn Ratties luisteren als hondjes.

hier wonen dan op het ogendblik 5 Ratties.Dit is de ballentend,waarom heet die zo?Omdat dit allemaal jonge stuiterballen zijn.

Deze week hebben ze Koetjesmotief matjes(elke week anders ingericht en andere kleurtjes of motieven.

PIIIIIIEP Halö(rattietaal)ikke Ultrax,

Hier was ik nog een Baby(ritten)

Maar ben nu de boss in deze toko en ben 5mnd.en een grote boy en ik ben een geele husky,maar van mijn geel is haast nix meer te zien.Tja Husken schimmelen.

Wat Schimmelen!Hey jo ikke bene nie bedorven hoor,alleen als iets bedorven is, schimmelt hoor!Mensen…..wat hebben die toch raare uitspaaken PFFF ik ga naar huis raar mens.:P

Sorry Ultrax.Hier,je mag een hapje van mijn tonijnboterham:

Haaaaaaaap.

Zover Ultrax,word vervolgt.met zijn Maatje en Rechte hand(Rat)Worrior.

Liefs Chrisd.

• <Elysa>

Wel leuk jouw ratjes maar ik vond het altijd drie keer niks totdat ik hier op dit prikbord las dat het hele knuffelbeessies zijn die ratjes dus nou kijk ik daar toch weer anders tegenaan..:P

Hoi Elysa,ik heb een site,Leuk jo even kijken,met veeeeeel foto's en nuttige info.Als je de foto's hebt gezien vind je het toch nog leuker denk ik.Veel plezier met kijken.Site:www.dcrat.nl.

Is nog niet helemaal klaar,maar het meeste staad er al.Vooral het stripverhaal van Mini en Maxi is leuk.

Vind het leuk als je een mening op het gastenboek achterlaat.

Liefs Chrisd.

• <Elysa>

Oké dat ga ik nu ff bekijken en dan geef ik mijn mening op het gastenboek

• mitzy

Leuk,leuk ,leuk

Heb vroeger ratten gehad

enorme knuffelaars

En als ze de pannen hoorden in de keuken,

gingen ze voor hun huis zitten,zo van——

Komt u maar en wat heeft u klaargemaakt voor ons/?

Ze aten van alles,natuurlijk geen verkeerde dingen zoals kruiden en andere gekkigheden

maar een hondebrokje/koekje ,,smullen en ook goed vanwege vit D

Heb nu mn caven,,heerlijke dieren,maar minder ondernemend en komisch dan de rat

Maar geniet wel hoor met volle teugen van mijn Miep en Gijs.

• Xandra B.

http://www.dcrat.nl/

• Xandra B.

Gezellig!

Ik heb ook ratjes gehad.

Mijn lieveling was Eucalipta,een blanke naakt dumbo-rat met zwarte oogjes.

Dat was zo`n aparte persoonlijkheid!

(tu)Bedankt Xan.voor je hulp met the aanklicbaare link.(tu)Je ben daar een kei in geloof ik om zulke dingen toch weer gemakkelijker berijkbaar te maken.Shappo voor jou.

Liefs Chrisd.

Xandra B. Schreef:

——————————————————-

> Gezellig!

>

> Ik heb ook ratjes gehad.

> Mijn lieveling was Eucalipta,een blanke naakt

> dumbo-rat met zwarte oogjes.

> Dat was zo`n aparte persoonlijkheid!

Hi Hi,dat kan ik me goed voorstellen.De naam past er wel bij,bij een naakie met zwarte oogen.Naakies zijn zoooo lelijk,dat ze gewoon leuk en aandoenelijk zijn en ze hebben echt iets,wat een Rattie met een Jasje nooit kan evenaaren.

Liefs Chrisd.

Hoi Mitzy,maar Caven vind ik ook TE GEK.Wat ik zo liiiiiief vind aan die Knuffelballetjes is:ze hebben zo'n lief kwietsgeluitje als ze wat krijgen.heb vroeger in Amerika 1 gehad.Die is 8 jaar geworden.Is dat oud?dat werd toen tegen mij gezegt,heb geen idee. maar ik vond hem een kanjer het was een pikzwarte.Zelf de voetjes waren zwart.Heb daar heleboel foto's in een album gehad,maar met verhuizen naar ned.ben ik dat boek en nog meer(een fotoboek met mijn Paard ,zwarte arabier,toen cadeou gehad van een dochter van een rijke arabier,die dochter lag toen in het ziekenhuis in L.A. Amerika naast mij).Zo zonde.Liefs Chrisd.