whahaa, ik was het alweer vergeten, de naam ook trouwens, kom jij er nog?
Nee Karin.In de rattenfok komen Geen Satijn voor.Dit zijn Agouty's(Kleur) en zeer selectief gefokt,dan krijg je dus een mooie gelijkmatige tikking(zijn dus de wat om en om donkerer haarpunten.)de buik moet zo op het eerste oog blauwit zijn,maar strijk je de haren tegendraads,dan moet de onder net zo donker zijn als het vacht wat je op de rug ziet.
Weet je,als een rattie een Satijnvacht had(holle haren)dan zou ze het niet lang overleven,want dat isoleerd niet en is dan veel te dun op hun huid,ook zal dan het botstelsel en zeer zwak geheel zijn.Ratties zijn prooidieren en moeten dus robust van bouw zijn en een stevig vachtje hebben.
Ja ik weet het,er bestaan ook naaktratties.maar die hebben toch echt veel problemen.want een Rattie comuniceerd ook via zijn vacht en het vacht beschermt ze ook voor kouw en krassen bij gevechten.want ook in een Rattie-group heerst een sterke hiragie en er is een alfa(leader)rattie,die dus de goede orde en vrede in de group bewaard.In de natuur zal een naaktrattie het uberhaubt niet overleven.
Tussen haakjes,heb je al op mijn site(www.dcrat.nl) gekeken?daar zie je zeer veel ratties en mooie en zul je ook denken….satijntjes maar nix is minder waar,zoals al gezegt:Satijntjes komen niet voor in de Rattiewereld.wel bij caafjes.vraag me af of dat wel zo goed is.Het mag dan mooi zijn maar………
Liefs Chrisd.
Tja Mitzy,wijsheid komt toch eeeeech pas met de jaaren.
18jaartjes is echt zo'n leeftijd,dat de meeste meiskes denken de wijsheid in pacht te hebben. (
En dan met die leeftijd helemaal naar Amerika en all je vrienden hier achterlatend?
Ik denk,dat ik ook dan wat eigenwijsheid had hoor.
Maar net wat je schrijft….alles kwam goe.
ach weet je,die inburgeringscursus is in principe gewoon wassen neus….is gewoon een politieke analiese des persoons.
ik maak dat uit de vragen bij examens uit….want die slaan toch echt niet op inburgering,b.v.b. een vraag:hoe ziet het gemeentehuisvan buiten uit en van binnen.Die is een vraag die je bij een PF moet doen.Ik vind dat dat nergens op slaat,maar ik mag dat niet zeggen,geef notabene les daar.maar zelf een hollander weet dat niet,dan moet een buitenlander wel deze vraag zo foutloos mogelijk beantworden.Snap je me? ><
Liefs Chrisd.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?