Wat een blunder !

  • Channah

    Ha, die Jennifer,

    Ja, ik kan het ook niet anders omschrijven, hoor!

    Die woerden kunnen er natuurlijk ook niets aan doen, maar voor die eenden (zo heten de vrouwtjes gewoon) is het wel vervelend.

    Door dit soort dingen is het gewoon duidelijk dat het Opperwezen (God, als je het zo wilt noemen) een man is. Overigens blijkt dat ook uit andere dingen: als God een vrouw zou zijn, zat de schepping en alles wat daaruit voortvloeit een stuk logischer in elkaar! (Dit is uiteraard een grapje, hoewel………..)

    Groeten van Channah

  • Andre

    Dat komt omdat de mannetjes hoger zitten dan het vrouwtje als ze aan het paren zijn ..dus het mannetje ziet de auto wel aankomen..en het vrouwtje ligt nog even na te genieten..Pffff

  • Andre

    God had de vrouwen nooit uit moeten vinden…hadden we ook geen overbevolking gehad…

  • Jennifer)

    God had de mannen nooit moeten uitvinden…hadden we ook geen domme opmerkingen als die twee van jou gehad.

    En overbevolking ontstaat nog steeds voor het grootste gedeelte

    dóór het geloof in god ..of snap je dat niet?

  • Kim

    Nou, Adam vroeg er zelf om. hij zag dat alle dieren gezelschap hadden van een vrouwtje, en dat wou hij ook.Trouwens, als jij geen moeder had, was je hier ook niet.

    Ik had juist zo iets, het is niet zo erg als de mannen weg zijn. Je zorgt gewoon voor een spermaopslag en zoekt daar de meisjeszaadjes uit. Dit alles natuurlijk om te zorgen dat de mens niet uitsterft. Dan is het gedaan met al die lompe egoistische figuuren. Conclusie: je hebt eigenlijk geen mannen nodig.

    Op dit moment meen ik het, want ik heb thuis ruzie over dat rotaquarium. Met een man die weer honderd gulden wil uitgeven om een nieuwe pomp te vervangen voor een grotere. Echt mannetjes gedrag.

  • martine

    Nou nou nou meiden hahaha. Mannen komen van Mars, vrouwens van Venus, we spreken elkaars taal niet altijd, maar het kan best gezellig zijn hoor!!! Kijk, je hebt er een aantal exemplaren tussen zitten dat je je afvraagt waar die vandaan komen en wat die in godsnaam voor opvoeding hebben gehad dat ze dit soort uitspraken doen he Andre????? Maar ja, die weten gewoon niet beter en daar kan je je dan beter niet druk om maken, want dat verdienen ze niet eens. Laat zulk soort mannen (he Andre?) eerst de aandacht en het respect van een vrouw maar eens verdienen!! Ik wil wedden dat Andre nog lekker vrijgezel is, en waarschijnlijk tegen zijn in in, maar Andre heeft gewoon nog niet begrepen hoe je om moet gaan met andere mensen. Dat geeft niks hoor Andre, misschien leer je het ooit in je leven nog eens.

    martine

  • saskia m

    mee eens martine,het is kinderachtig om zulke opmerkingen te maken,maar je hebt er helaas altijd mensen die er weer tegenin gaan met net zulke kinderachtige opmerkingen.

    je hebt geen mannen nodig,mischien niet om mee samen te leven er zijn mensen zat die alleen wonen en dit prima vinden.

    maar je hebt wel degerlijk mannen nodig om kinderen te kunnen krijgen,ook al ga je na een spermabank er is een man aan te pas gekomen.

    en de opmerking van andre zeg ik maar op die weet niet beter met zijn overbevolking eigenlijk macho gedrag noem ik dit.

    even een tip voor andre mocht je inderdaad alleenstaand wezen en je komt een leuke vrouw tegen die je ziet zitten maak dan niet zulke opmerkingen want ik geef je zwart op wit dat ze je dan echt niet moet.

    saskia

  • Kim

    Joepie, we zijn weer erg op de kast gejaagt. Jullie begrijpen natuurlijk wel dat het maar een geintje was.Dus het was niet de bedoeling om een hele discussie over de spermabank op gang te brengen. Mannen denken anders dan vrouwen, en af en toe komt het me strot uit. Omdat die van mij toevallig erg eigenwijs is en niet zo snel iets van een vrouw aanneemt had ik geniepige plannetjes bedacht. Gewoon als grapje.Leek me eigenlijk ook wel duidelijk.

  • bert

    ik ben benieuwd hoe deze discussie was verlopen als er een woerd was platgereden (als het bericht inderdaad klopt!), maar ja. ik ben tenslotte een man…

    Bert

  • Andre

    Ik moet echt wel lachen om jullie puberale opmerkingen..Hoe krijg je een vrouw op de kast …Nou dat is echt niet moeilijk bij jullie..Trouwens ik val helemaal niet op vrouwen als je begrijpt wat ik bedoel..geef mij maar een lekkere kerel die zijn tenminste niet zo humorloos als die saaie vrouwen..En ik heb geen moeder gehad die is kinderloos overleden..Mn vader trouwens ook..