Wat een blunder !

  • martine

    En jij wil mij ook nog gaan vertellen dat er een man is die op jou valt?? Op iemand die zo bot en respectloos met vrouwen omgaat???? Ik heb de ervaring met homo's dat ze vaak meer van vrouwen begrijpen dan de gemiddelde man, maar jij bent duidelijk de uitzondering op de regel. Als je niet gewoon deel kunt nemen aan een discussie zonder een ander in zijn waarde als mens te laten (want dat zijn we tenslotte allemaal) hou dan je mond gewoon, voordat ik echt lelijke dingen tegen je ga zeggen, want dat kan ik genuanceerder en doeltreffender dan jij!

    martine

  • bert

    ben het (hierin) helemaal met je eens, maar vertel eens, hoe zat dat nu echt met die eend, 't was wel een tikje dramatisch verhaal. Ik kan me de twijfel van de dames wel voorstellen.

  • pascale

    Bert,

    Je hebt het duidelijk maar half gevolgd, het verhaal van de eend kwam van John en niet van Andre (of ik wordt gek hihihi)

    Pascale

  • bert

    'k was even in de war, kwam inderdaad niet van André; hihihi

    Bert

  • bert

    even voor de duidelijkheid, is ben het grotendeels eens met André.

    En voor Martine: respect gaat twee kanten op, de opmerkingen over ‘mannen’ getuigen ook niet van veel respect.

    Ik deel Channa's afschuw voor woerden, maar dat neemt niet weg dat ik zelf een kerel ben, op kerels val, veel kerels vervelend vind, maar ook veel vrouwen. Enige nuance graag

    Bert

  • martine

    Ik vind van mezelf dat ik prima respect heb voor MENSEN, niet mannen in het specifiek. Maar als Andre kaatst kan hij de bal terug verwachten. Mijn reactie is dan ook puur voor Andre, en niet voor mannen in het algemeen, maar misschien moet je mijn berichten dan nog een keer terug lezen.

    martine

  • Channah

    Nou Bert, dat kan ik je gemakkelijk vertellen! Als het een woerd geweest was, dan had ik het verhaal van John ook niet een-twee-drie geloofd.

    Nu er ook over het (bij)voeren van eenden wordt gesproken, komt natuurlijk ook de kant van “het niets aan hun hoofd hebben” van woerden aan de orde. En ja, die slan dan, uit verveling, aan het verkrachten, zoals ik al zei in mijn bericht.

    Ik begrijp eigenlijk niet wat jouw man-zijn hiermee te maken heeft.

    Groeten van Channah

  • Channah

    Bert, dat staat gewoon op het prikbord. het eerste bericht, dus zonder “RE”, geschreven door John.

    Groeten van Channah

  • Channah

    Hallo Bert,

    Ik verafschuw woerden helemaal niet! Wil je alsjeblieft een beetje beter lezen?

    Ik stel in mijn bericht, dat eenden (en dus ook woerden) zo natuurlijk mogelijk moeten leven, zodat ze zich niet vervelen, en hun vrouwen gaan verkrachten, hetgeen nogal eens dodelijk afloopt.

    Mijn bericht is dus heel genuanceerd: ik verafschuw het gedrag van woerden, waar zij niets aan kunnen doen, omdat het in de hand gewerkt wordt door mensen.

    Waarom deel jij die vermeende (en dus niet op waarheid gebaseerde) afschuw eigenlijk? Moet ik dat opmaken uit de zin: “omdat ik zelf een kerel ben… etc.?”

    Graag enige nuance(s) van jou!

    Groeten van Channah

  • bert

    Ik heb de andere berichten gelezen, hoor. Kijk, ik ken André niet, maar voorlopig beschouw ik zijn opmerkingen als clichés van dezelfde soort als de opmerkingen van diverse dames hierboven over het mannelijke geslacht en jij hapt in het aas. Tot nu toe waren ze redelijk algemeen gesteld, dames die genoegelijk afgeven op het z.g. sterke geslacht, het nut, de wenselijkheid en de noodzaak betwijfelend. Vervolgens doet een man hetzelfde, maar dan andersom, en onmiddellijk reageer jij alsof het persoonlijk tegen jou is gezegd.