Verontwaardigd

  • John

    Ik post bijna nooit reacties hier, ik lees alleen !

    En nu ik 1 keer iets pos, ben ik zwaar verontwaardigd over 4 feiten :

    1 - Er word aan de waarheid getwijfeld van wat mij overkomen is.

    2 - Er word op een of andere overklaarbare wijze een -battle of the sexes-

    van gemaakt door channah, die er wel een heel rare denkwijze op na houd.

    3 - Dan word er door Kim nog eens een onsmakelijk ZAAD verhaal van gemaakt.

    4 - En ten slotte als je denkt dat het niet tragischer kan , komen er een stel

    gefrustreerde homofielen uit de kast.

    Je kan wel nagaan dat dit de laatste keer was dat ik hier iets gepost heb !

  • Kim

    Grappig he? Weet je hoe dat komt. Iedereen kent elkaar ongeveer. Dus als er ineens iemand die we niet kennen iets gaat schrijven en dan ook nog zo iets, tja dat slaat de twijfel toe. Er worden namelijk wel eens nepsituaties geschetst waar iedereen dan van over de rooie gaat, en dit verhaal was ook wel een beetje appart. Trouwens, mijn zaadverhaal was maar een geintje, dat schrijf ik ook in mijn latere reactie. Hihihi. grapje weet je wel. Ik vind jou ook wel pittig uit de hoek komen met dit verhaal. Homofielen uit de kast enzenz. Ook nog: ik spreek uit ervaring, van mij dachten ze eerst ook dat ik de boel in de zeik nam. Not. Toen heeft iedereen zich voorgesteld. Vraagje over het eendeverhaal. Hoe oud ben je dan, dat je met je zusje naar school ging?

  • Kim

    mooi voorbeeld: willemien zoekt een hond(bericht boven je) heeft hetzelfde …adres. weet niet precies hoe het heet. Dus het kan zijn dat je de boel flest. Op zo'n manier!!

  • pascale

    nee Kim, dat zegt dus niks, dat hebben we bij jou toen wel gemerkt, het e-mail adres is trouwens anders.

    Ik kan John wel begrijpen. Ik geloofde je overigens wel hoor John, heb je als eerste en hart onder de riem gestoken.

    groetjes Pascale

  • John

    Nou kim, ik ben hier echt niet nieuw op dit forum.

    Ik weet heus wel wat voor reacties jij meestal post.

    Ik kan zelf heel goed tegen een geintje, maar ik dacht toch wel dat dit een serieus forum was. En op jouw vraag hoe oud ik ben : Ik heb een rijbewijs, dus als je intelligent bent kun je nagaan hoe oud ik minstens ben.

    Uiterst vriendelijke groetjes,

    John.

  • Kim

    Brommerrijbewijs??? Wederom geintje. Waarom post je dan zo weinig???

  • saskia m

    jezus,wat een vreserlijkachterlijk gezwam,ik had dus hetzelfde idee als john ik begin het nu echt achterlijk te vinden.

    en kim jij zegt dat iedereen iedereen een beetje kent nou ik heb geen flauw idee wie jij bent weet niet wat voor dieren je hebt enz enz.

    dit bedoel ik niet lullig je hebt het bij de voorstel ronden ook vast wel verteld maar ik heb dus echt geen flauw idee.

    ik ken martine een beetje,channah,pascale en ik ken gandr erg goed en verder weet ik van de ene iets meer dan van de ander.

    bovendien is het hele geleuter gewoon weg kinderachtig het nivau begint hier aardig te dalen het lijkt wel of er allemaal kindjes van tien hier aanwezig zijn.

    we hebben ton die is 12 en heeft nog meer hersenen in zijn hoofd zitten dan de meeste hier,dat is teminste een kanjer die zich echt inzet voor dieren en dat op 12 jarig leeftijd vindt ik een prestatie.

    dat we elkaar niet allemaal liggen is er altijd wel maar dat we gaan twijfelen aan waar gebeurde of juist valse verhalen omdat dat ip-adres het zelfde is vindt ik wel heel erg we hebben deze discussie al eens eerder gehad en dacht dat we daar nu wel uit waren.

    dit is dus bedoelt voor degene die zich aangesproken voelen in dit geval,en ik weet dat ik hier weer vreselijke reactie,s opkrijg met mischien wel wat gescheld er tussen en nare opmerkingen,maar een ding scheelt boeit me geen hol,het enigste wat ik hoop is dat er iets meer vertrouwen komt in de mensen die wat neerzetten en als je twijfeld is het waar of niet reageerd dan niet,heb geen zin om straks bij elk verhaal te horen is dit wel waar gebeurd komt denk ik iedereen op een gegeven moment de strot uit.

    saskia

  • martine

    Saskia, ik moet je even zeggen….je begint het al aardig te leren. Ik bedoel dat je het al aardig leert om je iets taktischer uit te drukken. Ik vind dat je nu niemand op zijn tenen staat en toch ongezouten voor je mening uitkomt. Houden zo!!!

    martine

  • bert

    Hallo John

    Dat gefrustreerde valt wel mee, hoor; maar je hebt gelijk, het loopt ietwat uit de hand. De moeilijkheid is natuurlijk dat van tekst niet altijd direct duidelijk is wat als grap - en wat serieus is bedoeld.

    Het rare is dat je op een vorig bericht reageert, wat helemaal niet meer gaat over de eerste melding….

    Gelukkig reageer je hierop en kunnen misverstanden verdwijnen.

    Groeten, Bert

  • Lara

    De discussie over de eenden is inderdaad erg ver afgedwaald…

    Ik had eerst dit bericht gelezen en dacht, nou die John stelt zich aan. Toen ik daarna het verhaal over schuldgevoel over een dode eend las met het komische, maar niet relevante gevolg, toen snapte ik ook waarom je hier een beetje boos reageert.

    Je hebt groot gelijk, maar het is hier soms net een grote familie. Inclusief irritante broertjes, gemene zusjes en een incidenteel zwart schaap (oeps, op een dierenpagina is dit eigenlijk discriminatie…).

    Blijf dus gewoon reageren als je ergens iets (on)zinnigs aan toe wil voegen, dat doen we namelijk allemaal!

    Groetjes, Lara